Ziiggy__ schreef:ik heb een mannetjes cavia.. en zn pis stinkt echt niet meer,, dan toen ik een vrouwtjeshamster had..!!
ik zou een cavia nemen..!
haha heb je het nou over een hamster of cavia

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ziiggy__ schreef:ik heb een mannetjes cavia.. en zn pis stinkt echt niet meer,, dan toen ik een vrouwtjeshamster had..!!
ik zou een cavia nemen..!
Loesjuh schreef:Ik heb mij laten vertellen dat met name konijnen best alleen kunnen zijn, aangezien ze in het wild ook alleen maar samenkomen om te paren. Natuurlijk is het wel de bedoeling om lekker te knuffelen enzomaargoed ik moet ook wel eens weg.
Een cavia is wel heel leuk, maar die maken zo'n hard geluid soms, dat gepiep. Weet niet of dat wel geschikt is..
manzano schreef:Hmm dat wist ik niet eens. Ik weet wel dat veel hamsters echt niet samen KUNNEN. Maar mijn konijnen heb ik altijd alleen gehouden en die waren super blij hoor.
Fredt schreef:Ja, ratten moeten met z'n 2'en! Dan hebben ze gezelschap van elkaar. Een rat kan snel weg kwijnen als ie alleen zit! Als je meer over ratten wilt weten, kan je me PM'en hoor! Ze zijn niet heel moeilijk hoor!
Maroush schreef:Chinchilla's kunnen idd niet goed alleen geloof ik en hebben een flinke kooi nodig om lekker te kunnen klimmen en springen.
Maar het zijn wel onwijs gaaave dieren. Ze piepen iig niet zo irritant als een caviaEn ze zijn imo wat minder saai dan een hamster of konijn. En ze zien er onwijs schattig uit, als een konijn met muizenoren en een eekhoorntjesstaart