Mijn Spin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:10

Ahh, stiekem ben ik verliefd op hem en het is dat ie harig is anders zou ik hem kussen --> en nee, dit zijn geen geintjes. Ik vind hem echt mooi hoor. Wij hebben op school vogelspinnen, maar daar moet je voor uitkijken anders schiten ze met haartjes *auw*

Nannes

Re: Mijn Spin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:14

Ik mocht er vorige keer 1 op mijn handen nemen (Grammostola Rosea) en als je dat 30seconden deed dan was je over je spinnenangst heen zeiden ze. Nou mooi niet. Ik heb daar 7 kleuren zitten poepen, en als ik er nu weer 1 zie doe ik dat weer
Ik vind het wel aparte dieren

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:33

Nadia_Mocca schreef:
Ahh, stiekem ben ik verliefd op hem en het is dat ie harig is anders zou ik hem kussen --> en nee, dit zijn geen geintjes. Ik vind hem echt mooi hoor. Wij hebben op school vogelspinnen, maar daar moet je voor uitkijken anders schiten ze met haartjes *auw*

Schieten die met haartjes? Ik ben bang voor die kleinere spinnen die ook wel is in je huis zitten van 2 bij 2 cm ofzo iieeh. Voor zulke een beetje denk ik maar ik zie het maar als een hamster ze zijn toch net zo groot, alleen een andere vorm, en meer pootjes.

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:39

Ja..... het is eens wat anders

Ik ben geen spinnen fan, bij mij zijn al heel wat in de stofzuiger geeindigd.....ook best zielig eigenlijk, maar ik wil ze gewoon niet in huis.

Anyway veel plezier met spinnie

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:24

Aaaah ik krijg meteen kippevel op mijn rug!
Ik vind spinnen echt eng...
Kan hier op de boerderij ook mijn lol op, want het barst ervan.
Niet van die grote dan hoor

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 02:33

Mooi beessie!

Ik wil eigenlijk ook graag een terarrium maar daar mijn moeder bang is van spinnen vrees ik dat het er niet snel zal komen,misschien als ik op mezelf woon

Maar wat eet zo'n beest eigenlijk?Vliegen als ik me niet vergis?
En hoe kuis je dat uit?Laat je ff die spin vrij rondlopen?

Fiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 02:50

leuk beestje..
Alhoewel ik niet echt fan ben van spinnen (m.a.w. Ik sta er doodsangsten voor uit ) vind ik deze wel lief..

Ik vraag me ook af wat zo'n beestje nu juist eet!?
En hoe oud kan het worden?

ozzieozzie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 05:16

Vind het best een mooie spin om te zien. Was vroeger best bang voor spinnen, maar nu ik in australie woon zie ik er genoeg en is mijn angst veel minder geworden. Alleen zijn hier geen vogelspinnen. Maar wel hele grote huntsmans, maar die zijn niet giftig, dus die laat ik tegenwoordig lekker zitten.
Ben ook wel benieuwd hoe je een spin voert

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:52

Mooi, mooi, mooi!
Jammer dat er hier in huis geen spinnen in mogen.

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:02

Ontzettend leuk spinnetje
Wij zijn hier nog aan het wachten op een telefoontje met de mededeling dat we een nestje krulhaartjes mogen ophalen

Yorghos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 17:12

Ik krijg er kippenvel van. Ik vind het mooie dieren, maar moet er niet aan denken om zo'n beest in huis te hebben... Ik geloof niet dat ik nog zou durven gaan slapen uit angst dat hij ontsnapt, ofzo
Ze zijn wel facinerend van een afstandje.

Tetris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 18:17

Nadia_Mocca, neem is een kijkje in het terrarium topic (zie link in onderschrift)! Ik heb inderdaad wel is gehoord van die spinnen die met haren schieten en dat je daar ontsettende jeuk enzo van krijgt oid... Dat is minder...

suusapluus, wat een vergelijking Net een hamster

Blue_Star, bij mij mogen ook geen spinnen het huis in.... Alleen weten mijn ouders niet dat er gewoon 1 in mijn kamer woont
Als je ook een terrarium wil met beesjes, moet je is in het terra topic komen (zie link onderschrift). Er zijn genoeg beestjes die je ouders vast wel leuk vinden hoor Ik heb een leguaan, zijn mijn ouders (vooral mn moeder) erg gek op

Mijn spin eet kleine krekeltjes (1 keer per week 1 klein krekeltje is voldoende).
Z'n bakje hoef je niet zo vaak te verschonen, ik heb dit beestje pas net 3 weken ofzo, dus heb het nog niet verschoont, maar dat is ook nog lang niet nodig. Hij is nu nog zó klein dat ie in een krekeldoosje zit, als ie groter is, kan hij over naar een wat groter huis Dus dan krijgt ie een schoon nieuw huisje.
Hoeft over een half jaar pas denk ik.
Los laten lopen doe ik maar niet

Fiej, hij kan een jaar of 15 worden geloof ik en wordt ± 12 cm (is nu ongeveer 1 cm denk ik)

ozzieozzie, heb even gegoogled.. die spinnen lijken me veel enger dan een vogelspin! Zijn ook veel groter, of niet?
Hoe ik hem voer.. Ik pak een krekeltje, knip het kopje er af en leg hem in zijn bakje vaak duurt het even voor ie het op eet.

Eva_, jammer..! Van mijn ouders eigenlijk ook niet... maarja Als je het zulke leuke beesjes vind, kom is in het terra topic kijken

Joyckuh, leeuk!! Krijg je er dan echt een hele boel? of maar een paar uit het nest? (die nesten zijn toch ontsettend groot?)

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:29

Ik vind hem wel op een cactus lijken met al die stekels.
Ben zelf geen spinnenfan , maar sinds mijn spinnentherapie gaat het gelukkig wel een stuk beter.

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:37

Wow, leuk beest

black_kelpie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:57

lol veer ik zie dit topic nu pas

ik zal je binnenkort nog een paar opsturen!

Tetris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 16:38

Whehe

Dankje
Ik ben alleen wel bang dat mijn ouders er achter komen.. alleen binnenkort zijn ze anderhalve week weg, als het dan lukt?!
Leuk!

Sophie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:58

Stoer beestje!
Ik moet dr alleen niet denken om zo'n spin in m'n huis te hebben...