en het is dat ie harig is anders zou ik hem kussen --> en nee, dit zijn geen geintjes. Ik vind hem echt mooi hoor. Wij hebben op school vogelspinnen, maar daar moet je voor uitkijken anders schiten ze met haartjes *auw* Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en het is dat ie harig is anders zou ik hem kussen --> en nee, dit zijn geen geintjes. Ik vind hem echt mooi hoor. Wij hebben op school vogelspinnen, maar daar moet je voor uitkijken anders schiten ze met haartjes *auw* 
Nadia_Mocca schreef:Ahh, stiekem ben ik verliefd op hemen het is dat ie harig is anders zou ik hem kussen --> en nee, dit zijn geen geintjes. Ik vind hem echt mooi hoor. Wij hebben op school vogelspinnen, maar daar moet je voor uitkijken anders schiten ze met haartjes *auw*
Ik ben bang voor die kleinere spinnen die ook wel is in je huis zitten van 2 bij 2 cm ofzo iieeh. Voor zulke een beetje denk ik maar ik zie het maar als een hamster ze zijn toch net zo groot, alleen een andere vorm, en meer pootjes.

) vind ik deze wel lief.. 

Ik heb inderdaad wel is gehoord van die spinnen die met haren schieten en dat je daar ontsettende jeuk enzo van krijgt oid... Dat is minder...
Net een hamster
Alleen weten mijn ouders niet dat er gewoon 1 in mijn kamer woont 
Ik heb een leguaan, zijn mijn ouders (vooral mn moeder) erg gek op 
Dus dan krijgt ie een schoon nieuw huisje. 
en wordt ± 12 cm (is nu ongeveer 1 cm denk ik)
vaak duurt het even voor ie het op eet.
Als je het zulke leuke beesjes vind, kom is in het terra topic kijken
Krijg je er dan echt een hele boel? of maar een paar uit het nest? (die nesten zijn toch ontsettend groot?)