LauEef schreef:Pff, wat een uit eenlopende reacties zeg
Iig: we hebben de vuinisbak verplaatst. Daar kan ze al niks meer uit halen.
Maar nu gaat ze waars. weer ergens anders iets vandaan halen. We kunnen toch niet heel ons huis verplaatsen?
Verder er liggen hier wel 4 tot 5 verschillende boutjes waar ze op kan kauwen, er liggen ook tennisballen en nog wel andere speeltjes. Maar daar kijkt ze niet eens naar.
Ze kan via de ramen naar buiten kijken enz.
En we lopen ook wel vaak met dr. Vaak gewoon om even te plassen of te poepen maar ik wandel wel een aardig stuk met haar en mijn moeder of broertje ook!
Dus afwisseling heeft ze ook genoeg.
In de toekomst willen we onze tuin omheinen zodat ze daar kan los lopen alleen wat doet mevrouw: ze gaat aan het hek knabbelen en maakt een gat zodat ze er door kan.
Ik had daar eerst ook een topic over geopent en daarin zeiden ze dat we meer met haar moesten wandelen, dat doen we nu dus maar nu is ze nog steeds ondeugent.
Ligt het nu gewoon aan ons of hebben we gewoon een probleem hondje? (ze is nu anderhalf jaar).
Kan het probleem ook minder worden als we haar laten helpen? (Laten sterriliseren?)
Over dat 'halstertje' die hebben wij ook. We hebben die 2 weken gebruikt en nu kan ze zonder! Het werkt dus wel goed!
Doet ze het alleen als jullie weg zijn of ook als jullie thuis zijn?
Een kong is zowiezo erg leuk, die kun je vullen met wat lekkers en daar zijn ze een hele tijd mee bezig!
Castreren maakt niet uit.