Ik hoop echt dat je m snel vind!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Nee, daar neit. Om eerlijk te zijn snap ik dat niet helemaal (misschien ben ik blond) en heb er niet zo goede verhalen over gehoord....
De dierenasielen en dierenbescherming zijn wel allemaal op de hoogte in de omgeving.
Tancreda4 schreef:Dat klinkt wel goed... Moet je dan gewoon een post die het dicht bij je is bellen? Hoe zet je hem op de site?
Ik pleeg iig morgen een belletje... Vandaag de asielen nog eens langsgebeld...
Tancreda4 schreef:Helaas... NOg helemaal niets nada. Mensen die we aanspreken, niemand heeft hem gezien, van de aardbodem verdwenen. Weer foldertjes opgehangen, weer een aantal uur rond gelopen en gereoepen... Maar bij elke meter, bij elke roep wordt je maar moedelozer, en doet het steeds meer pijn... Zo hopeloos dat je je voelt, niet wetend WAAR je moet zoeken, waar kan hij zijn, hij kan overal zijn nu.... Zo frustrerend... En misschien zijn we hem wel gepasseerd, maar likt hij zijn pootjes even af, en draait zich om om verder te slapen...
Hoe snel past hij zich aan? Het zwerverleven zit immers vast nog wel in zn bloed... Hoe snel vergeet hij ons? En ga zo maar door....
*zucht*