Ons Silly vermist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 12:27

Ohhh, wat erg!

Ik hoop echt dat je m snel vind!

Horse_

Re: Ons Silly vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 12:35

Getsie wat een naar verhaal zeg Heb ook een katje en toen ze een keer de hele dag weg was was ik al totaal in paniek omdat ze dat normaal nooit doet. Hoop dat hij snel weer opduikt aan de hand van de tips. Veel sterkte

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:17

Is er al nieuws?

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 17:57

Bedankt voor de linken arrabel, waardeer ik enorm!!! Helaas nog geen geluk gehad...

Vandaag hebben mijn ouders de hele ochtend gezocht, maar tevergeefs... Daarna zijn mn pa en ik weer gegaan, op de fiets rond gefietst, overal gelopen maar weer zonder resultaat... En ook niemand die hem heeft gezien........ Een wijk agent heeft hem opgenomen in zn notitie boekje en getekend en alles... Echt super... Hopelijk levert dat wat op.... Verder briefjes opgehagen... Alleen hopen dat ze blijven hangen, aangezien er bij zo'n tuin vereniging na een kwartier ons papiertje alweer was verwijderd...

Ondertussen kun je me wel opvegen... Sinds ik gisteren het hoorde heb ik steeds van die 'paniekaanvallen' om het zo maar even te noemen. Wordt nog eens gillend gek hiervan.....

_Mars_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:02

Sterkte en ik hoop voor je dat je hem nog vind

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:09

Tancreda4 schreef:
Nee, daar neit. Om eerlijk te zijn snap ik dat niet helemaal (misschien ben ik blond) en heb er niet zo goede verhalen over gehoord....

De dierenasielen en dierenbescherming zijn wel allemaal op de hoogte in de omgeving.

Meid je wilt je kat toch terug!? Amivedi is echt super!!!!! ik heb daar echt enorm goede ervaringen mee, je kat wordt geregistreerd, en de amivedi werkt samen met alle vestigingen van de dierenambulance, asielen, etc.

ze doen echt hun best, ik werd wel 4 x gebeld per dag toen ik mijn kat kwijt was. en heb ook wel eens gevonden katten aangemeld, kwamen er gelijk mensen om te kijken.

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 22:40

Dat klinkt wel goed... Moet je dan gewoon een post die het dicht bij je is bellen? Hoe zet je hem op de site?
Ik pleeg iig morgen een belletje... Vandaag de asielen nog eens langsgebeld...

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:48

Tancreda4 schreef:
Dat klinkt wel goed... Moet je dan gewoon een post die het dicht bij je is bellen? Hoe zet je hem op de site?
Ik pleeg iig morgen een belletje... Vandaag de asielen nog eens langsgebeld...

ja je hebt per regio een afdeling zeg maar. je kan denk ik het beste even op de site kijken, en dan een afdeling bellen bij jou in de buurt, en dan goed het signalement doorgeven. op de site kun je trouwens ook zelf kijken bij gevonden katten!

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:52

Hopelijk is je kat snel weer thuis.
Dit is een nachtmerrie voor jou, maar ook voor de kat. Arm beest, hopelijk is hij snel thuis.

Sterkte en succes met het zoeken

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 01:11

Amivedi is inderdaad erg goed!
Onze kat hebben ze toen ook teruggevonden.
Al zag ie er toen ietsje anders uit....

Maar vaak loopt het ook goed af hoor!

Elke keer als ik dit topic open hoop ik zo dat je je poezenbeest hebt teruggevonden
Ik wens je nogmaals vreselijk veel sterkte toe!!!

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 07:34

Ik heb de nummers genoteerd en mn moeder gaat straks Amivedi op de hoogte brengen.

Vanmiddag ga ik daar in de buurt huis aan huis dingen door de brievenbussen doen... Ik wil niet dat ik mensen er mee lastig val, maar wil mn kat gewoon terug, en als ad's steeds weer worden weggehaald schiet het niet echt op.....

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:10

Heeft het telefoontje naar Amivedi iets opgeleverd?

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:23

Zou dit hem kunnen zijn?
Afbeelding
Rasgroep: Europese korthaar
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Kater
Kleur: zwart wit
Kan bij andere katten: Ja
Kan bij honden: Ja
Kan bij kleine kinderen: Ja
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan in een flat: Ja
Kan in de tuin: Ja
Adagio, een lieve vriendelijke kater van ongeveer 7 jaar

Ze noemen hem hier Adagio, maar die naam kunnen ze hem gewoon gegeven hebben natuurlijk.

Deze kat zit in dit asiel:
Levenslust Dierenasiel
Schoonengweg 5
3781 MJ VOORTHUIZEN
Telefoon: 0342-474701
Email: dth.levenslust@zonnet.nl

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 15:44

Nope, helaas is hem dat ook niet

Ik ben vandaag weer even rond gefietst, en heb zo'n 50 huizen van een foldertje in de brievenbus voorzien. Amivedi is op de hoogte, marktplaatst heb ik ook het een en ander staan, en ga even wat meer sites opzoeken om hem op te zetten vanavond.

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 17:31

Meneer staat op vele sites... Kwam ook bij toeval nog wat verschillende ad's tegen die we zelf niet hebben geplaatst, maar iemand anders. Ik weet niet wie, maar vind het echt zoooooo lief!!!!! Echt super.... Hij staat nu wel dubbel op een paar sites, amar hopelijk is dat niet erg

Speedster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:32

Heel veel sterkte! Ik duim voor je, ik weet dat het een rotgevoel (zacht uitgedrukt) is om ongerust te zijn over een huisdier.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:47

volgens amivedi is er een zwart witte kater gevonden in de buurt van gouda etc:
332045 4/12/2006 Kat kater ZWART-WIT Krimpenerwaard/Gouda/Nieuwerkerk a/d IJssel

en in capelle ad ijssel:

331102 4/7/2006 Kat ZWART-WIT Het dier heeft een zwart snorretje en is duidelijk de weg kwijt Capelle a/d/IJssel

eefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 23:33

Heb je nog nieuws ondertussen? Ik hoop dat je hem snel terugvind! Het beestje zal wel helemaal de kluts kwijt zijn...

Westy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:33

Ik hou dit topic elke dag in de gaten... Ik hoop zo dat hij weer veilig en gezond thuis komt! Heel veel sterkte en succes!

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 19:13

Helaas... NOg helemaal niets nada. Mensen die we aanspreken, niemand heeft hem gezien, van de aardbodem verdwenen. Weer foldertjes opgehangen, weer een aantal uur rond gelopen en gereoepen... Maar bij elke meter, bij elke roep wordt je maar moedelozer, en doet het steeds meer pijn... Zo hopeloos dat je je voelt, niet wetend WAAR je moet zoeken, waar kan hij zijn, hij kan overal zijn nu.... Zo frustrerend... En misschien zijn we hem wel gepasseerd, maar likt hij zijn pootjes even af, en draait zich om om verder te slapen...
Hoe snel past hij zich aan? Het zwerverleven zit immers vast nog wel in zn bloed... Hoe snel vergeet hij ons? En ga zo maar door....

*zucht*

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:15

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:12

Ookami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:36

lodo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 23:59

Houd moed !

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:06

Tancreda4 schreef:
Helaas... NOg helemaal niets nada. Mensen die we aanspreken, niemand heeft hem gezien, van de aardbodem verdwenen. Weer foldertjes opgehangen, weer een aantal uur rond gelopen en gereoepen... Maar bij elke meter, bij elke roep wordt je maar moedelozer, en doet het steeds meer pijn... Zo hopeloos dat je je voelt, niet wetend WAAR je moet zoeken, waar kan hij zijn, hij kan overal zijn nu.... Zo frustrerend... En misschien zijn we hem wel gepasseerd, maar likt hij zijn pootjes even af, en draait zich om om verder te slapen...
Hoe snel past hij zich aan? Het zwerverleven zit immers vast nog wel in zn bloed... Hoe snel vergeet hij ons? En ga zo maar door....

*zucht*

ja ik weet het....die van mij ook nooit meer terugezien (al hoop ik voor jou van wel natuurlijk want dat gebeurt ook vaak).
die katten die bij amivedi gevonden zijn, heb je daar nog geinformeerd of die het waren????? (berichtje van mij hierboven)