Duurt lang...wel is ze sinds vanochtend niets meer aangekomen (toen was ze 59 gram)... ze is tot nu toe 18 gram aangekomen, ze heeft dus een gewichtstoename van 44% dikkie dik...
Ik had een keer twee mannetjes gekocht *ja ja* poosje later hadden we 2 nesten vlak achter elkaar *mannetje hadden we 3 dagen nadat ze geboren was al weg gezet maar blijkbaar hadden ze al eerder weer schik gehad * zat ik dus met 16 jonge.. 18 hamsters dus
haha dat zijn er wel veel als ik t zou mogen zou k ze allemaal willen houden. Vond mn moeder ook wel n leuk idee, alleen mn vader niet
Vind t toch al heel wat dat ik er eentje mag houden, dan heb k 3 hamsters en 2 gerbils....terwijl hij er eigenlijk allergisch voor is (maar hij komt toch nooit op zolder )
AAAH, wat lief. Als ik iets dolgraag wil, dan is het wel een hamster. Maar als er iets is, wat mijn moeder niet wil, is het wel een hamster. chuck_lover, ze zijn al geboren en ze heeft zelfs een foto geplaatst.
Heb ze net nog eens goed bekeken, vanaf de onderkant van de bak (ze zitten in een transparante kunststof bak. En 4 zijn wildkleurtjes, eentje is alleen wel een stuk donkerder dan ze rest. De overige 4 zijn nog steeds ligt, wel zie je al een aalstreep verschijnen op de rug. Dus dit worden pearls
Jaa ik zal vanavond of morgen weer foto's plaatsen van de 4 overigen zijn er 2 sowieso pearl, van de andere 2 ben ik niet zeker, ze zijn nog erg licht en hebben al een aalstreepje, maar ze beginnen nog niet wat grijs te worden... Ben benieuwd
Hamster kunnen verstrikt raken in de watten en ledematen verliezen. Hamster kunnen er in stikken. De watten kunnen een blokkade in de darmen veroorzaken waardoor de hamster sterft. Kortom, ondanks het feit dat het door verkopers en producenten aangeprezen wordt als veilig nestmateriaal is het dus verre van veilig!
nee! die dingen koop ik nooit meer.... heb ze ooit een keer gehad voor een vorige hamster, het was helemaal om én in zijn pootje gedraait gelijk naar de dierenarts en hij moest ook onder narcose omdat t er zo diep in zat...daarna liep hij altijd scheef