Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dacht dat het een foutje was van moeder natuur, maar kennelijk niet 
Thokkadisje schreef:Hee ik heb ook zo'n witte hamster met beetje grijs neusjedacht dat het een foutje was van moeder natuur, maar kennelijk niet
Leuk kleine hamstertjes
dikkie dik...
ze liet me gewoon kijken bij ze, reageerde totaal niet agressief oid
!
!
Super cute!
Wanneer zijn ze precies geboren?? Vandaag of gisteravond?
*mannetje hadden we 3 dagen nadat ze geboren was al weg gezet maar blijkbaar hadden ze al eerder weer schik gehad
* zat ik dus met 16 jonge.. 18 hamsters dus
dat zijn er wel veel
als ik t zou mogen zou k ze allemaal willen houden. Vond mn moeder ook wel n leuk idee, alleen mn vader niet
(maar hij komt toch nooit op zolder
) 

dus ik neem aan dat dat wildkleurtjes worden.
das namelijk nu nog niet echt goed te bepalen...
mijn vader wilde ze ook nooit, maar uiteindelijk hebben mn moeder en ik gewonnen

(ze zitten in een transparante kunststof bak. En 4 zijn wildkleurtjes, eentje is alleen wel een stuk donkerder dan ze rest. De overige 4 zijn nog steeds ligt, wel zie je al een aalstreep verschijnen op de rug. Dus dit worden pearls
ik zal vanavond of morgen weer foto's plaatsen
van de 4 overigen zijn er 2 sowieso pearl, van de andere 2 ben ik niet zeker, ze zijn nog erg licht en hebben al een aalstreepje, maar ze beginnen nog niet wat grijs te worden... Ben benieuwd

die dingen koop ik nooit meer.... heb ze ooit een keer gehad voor een vorige hamster, het was helemaal om én in zijn pootje gedraait
gelijk naar de dierenarts en hij moest ook onder narcose omdat t er zo diep in zat...daarna liep hij altijd scheef