Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitano schreef:Onwijs zonde dat zo'n prachtig dier zo de dood vindt eigenlijk....
Arrabel schreef:Je kan deze slang rustig tegen het lijf lopen, het is namelijk een wurgslang en een mens is veel te groot om te eten voor zo'n slang, hij zal je dus met rust laten.
Misz_Do schreef:Mooie dieren, maar wel een indrukwekkende mond...
Maar hij was niet meteen dood, op de site staat een foto waarbij de slang wordt aangeraakt door een meneer en de slang zijn mond openheeft in de richting van de meneer. I.p.v. die foto maken hadden ze de stroom er toch even af kunnen halen ? Of de slang er op de een of andere manier onderuit halen. Hij was dus niet meteen dood die slang...
Lydian schreef:Als mijn phytons zo groot worden! wahh gelukkig zijn die nog maar 2 meter en hebben geen tanden!
Vind het erg jammer dat dit mooie dier zo dood moet gaan, zulke dieren zie je haast nooit meer in het wild
Lydian schreef:Als mijn phytons zo groot worden! wahh gelukkig zijn die nog maar 2 meter en hebben geen tanden!
Vind het erg jammer dat dit mooie dier zo dood moet gaan, zulke dieren zie je haast nooit meer in het wild
Arrabel schreef:Je kan deze slang rustig tegen het lijf lopen, het is namelijk een wurgslang en een mens is veel te groot om te eten voor zo'n slang, hij zal je dus met rust laten.
Urko schreef:Arrabel schreef:Je kan deze slang rustig tegen het lijf lopen, het is namelijk een wurgslang en een mens is veel te groot om te eten voor zo'n slang, hij zal je dus met rust laten.
Equinecoach schreef:Prachtige, fasinerende dieren!![]()
Ze hebben dan wel geen gif, maar als een exemplaar als deze z,n tanden in je been zet, al is het maar ter verdediging, ben je niet blij! Ik heb een 'kleine'koningspython' gehad en daar heb ik een paar keer een lelijke knauw van gehad.
Het formaat op de foto kan overigens makkelijk een kind of kleine volwassene op!