ik TeM even want dit hoort hier niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pam schreef:En ik lijk wel een zeikerd, maar wat ik al zeg, we moeten er alle 5 achter staan anders werkt het niet.
Pam schreef:Drentsche Patrijs, ervaringen mee?
En hoe verhaart de zwitserse herder?
Pam schreef:Een hond die tussen de middag kan voldoen met een klein wandelingetje (Tussen de middag is mijn oma thuis, en die is geen lange loper, na 4en wordt er uiteraard een lekkere lange wandeling gemaakt)
We zitten te denken aan een Vizsla, op aanraden van die vriendin maar dit is een heel onbekend ras, vooral voor ons.
Citaat:- Basset Hound (nogal luie honden volgens mij...)
Citaat:Een labrador raad ik je niet aan. Mijn nicht heeft 1 en dat beestje is super energiek , en heeft mij al eens omver getrokken .
Pam schreef:Douni, ik weet dat de vizsla veel beweging nodig heeft, en als ik van mijn werk thuis kom doe ik niets liever dan even een tot twee uur uitwaaien. Maar heeft de vizsla elke loopbeurt zon lange wandeling nodig of volstaat 2 uur op de gehele dag bijv.?
Helina0611 schreef:wij hadden een bull terrier. die van mij was niet heel groot wel beweging nodig maar zijn aan de andere kant ook wel een beetje lui. zijn erg waakse honden. kan er mee gezien worden. heel lief houden van aandacht en zijn gehoorzaam.
HardcoreLady schreef:Italiaanse windhond: Windhonden mogen in NL oorspronkelijk niet los. Ze zijn erg moelijk op te voeden omdat ze een heel erge jachtinstinkt hebben. Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen.
Citaat:Italiaanse windhond: Windhonden mogen in NL oorspronkelijk niet los.