Rare acties van huisdieren..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 19:14

O ja mijn kat is dik en die durft niet meer van de tafel af te springen. (waar hij eet omdat anders de hond het voer heeft) en dan glijd ze daar zo vanaf..:S

Rooos_

Re: Rare acties van huisdieren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 20:56

wat zijn beesten eigenlijkj raar he??

11a11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 20:59

mijn hond die durft s'avonds niet de keuken in te gaan als het licht daar uit is.
maar daar staat z'n water dus als die dorst heeft dat moet ie wel en dan gaat ie echt heel voorzichtig stapje voor stapje en dan gaat ie heel snel drinken en dan rent ie heeel snel weer terug naar de woonkamer

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:09

als je tegen onze hond boe zeg in het donker dan kijkt gaat ze heel raar blaffen egt alsof ze bang is

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 08:52

anita_Sab schreef:
mijn hond die durft s'avonds niet de keuken in te gaan als het licht daar uit is.
maar daar staat z'n water dus als die dorst heeft dat moet ie wel en dan gaat ie echt heel voorzichtig stapje voor stapje en dan gaat ie heel snel drinken en dan rent ie heeel snel weer terug naar de woonkamer

HAHA die is echt leuk

KimL86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 09:08

Mijn hond is een keer in mijn konijnenkooi gekropen. Op zich nog niet zo vreemd, maar wel als je bedenkt dat hij veel te dik is en het deurtje erg klein is.
Hier foto's.
Dit is het deurtje ( Je ziet op de foto maar een klein stukje niet)
Afbeelding
En dan was het de grootste hond op deze foto.
Afbeelding
Misschien niet echt duidelijk op de foto's maar het geeft een idee.
Verder heeft hij nog wel andere vage acties. (het is een slimme hond). Zo heeft hij een tijd de koelkast leeggeroofd, toen hebben wij hem elke keer dichtgeplakt met plakband en dan kreeg hij hem nog open. En als wij vroeger voor in de tuin bezig waren deden we de voordeur op slot omdat hij deuren open maakt. Dan maakte hij de achterdeur open en de poort open en dan kwam hij naar voren gelopen. Hij heeft nog wel meer vage acties, maar daar kom ik nu niet zo snel op.

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 09:11

Haha:D Die van ons heeft ook wel eens prullenmand acties.. ligt ineens heel de kamer vol.. of uhm.. Ja ik weet er nog een:
We waren aan het wandelen en we lieten haar los, en toen rende ze keihard naar een hond, maar die was dus een beetje te groot.. en toen kwam ze 3 x zo hard terug

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:11

Mijn vorige hamster ging altijd veel moeite doen om aan de tralies te hangen, om zichzelf daarna te laten vallen.
Ook bleef ze weleens 3 minuten achter elkaar heel stil zitten, net alsof ze aan het dagdromen was.
Ik weet dat veel hamsters dit doen, maar het blijft apart.

Mijn konijn maakte eerder weleens van die vage, hoge sprongen. Alleen ze is nu wat ouder...

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:23

Oe....mijn hond (Ivar) heeft de bijnaam dombo...hihi..hier zijn rare acties:

- Mijn tante heeft een schuifdeur (schuifpui) en hij zag een kat buiten, hé denkt ie, een KAT! die ga ik grijpen! Dus hij rent zo met zijn kop tegen die schuifpui aan die dus mooi dicht zat...BOEM...Oe..wat hadden we daarom gelachen hé..hij had geen pijn ofzo hoor!

- Mijn andere hond Sam (die al dood is, nadat we hem een paaar maanden hadden, hij had een soort van kanker) die had niet van die domme acties maar hij had wel zo'n staart die maar heen-en-weer ging altijd. We waren weer es bij mijn tante (dezelfde als hierboven) met kerst. Zij had een kerstboom met ballen erin (haha, logisch hè) nou, onze hond ging er langs en ja hoor, lagen er een paar ballen kapot op de grond.

- Ivar zingt altijd het Wilhelmus als we weg gaan.

- Ivar wil nooit zijn mand s'avonds uitkomen op een plasje te gaan doen, dan moet je altijd roepen: 'Hier!' anders komt ie niet..

- Als Ivar slaapt heeft ie altijd een stukje tong uit zijn mond steken.

- Als we een tas of vuilniszak uitschudden gaaat ie altijd met 4 poten te gelijk de lucht inspringen.

- Ivar gaat altijd blaffen als er andere honden op tv zijn (of katten)

Naja, groetjes!

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 10:24

SultanLove schreef:
Oe....mijn hond (Ivar) heeft de bijnaam dombo...hihi..hier zijn rare acties:

- Mijn tante heeft een schuifdeur (schuifpui) en hij zag een kat buiten, hé denkt ie, een KAT! die ga ik grijpen! Dus hij rent zo met zijn kop tegen die schuifpui aan die dus mooi dicht zat...BOEM...Oe..wat hadden we daarom gelachen hé..hij had geen pijn ofzo hoor!

- Mijn andere hond Sam (die al dood is, nadat we hem een paaar maanden hadden, hij had een soort van kanker) die had niet van die domme acties maar hij had wel zo'n staart die maar heen-en-weer ging altijd. We waren weer es bij mijn tante (dezelfde als hierboven) met kerst. Zij had een kerstboom met ballen erin (haha, logisch hè) nou, onze hond ging er langs en ja hoor, lagen er een paar ballen kapot op de grond.

- Ivar zingt altijd het Wilhelmus als we weg gaan.

- Ivar wil nooit zijn mand s'avonds uitkomen op een plasje te gaan doen, dan moet je altijd roepen: 'Hier!' anders komt ie niet..

- Als Ivar slaapt heeft ie altijd een stukje tong uit zijn mond steken.

- Als we een tas of vuilniszak uitschudden gaaat ie altijd met 4 poten te gelijk de lucht inspringen.

- Ivar gaat altijd blaffen als er andere honden op tv zijn (of katten)

Naja, groetjes!

Ge-wel-dig !!!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 11:55

Onze Golden Retriever was toen hij nog pup was (hij is nu bijna 11) tijdens het uitlaten aan het rennen op een grasveld. In de sloot lag allemaal kroos, en je raadt het al.. meneer liep vrolijk verder, zonder dat hij door het dat het grasveld ophield. Dus PLONS, daar lag hij te spartelen Hij had gelijk zijn zwem-vuurdoop gehad en is sindsdien bijna geen dag meer drooggeweest.

Hij vindt het ook heerlijk om 's zomers door de boerenslootjes heen te zwemmen en in een weiland vol met koeien in koeienvlaaien te gaan liggen rollen (of rotte vis langs de slootkant, net zo lekker volgens meneer) !

Een van de ratjes vindt het geweldig om, als hij rondloopt in de woonkamer, de tennisballen van de hond te stelen. En dan loopt ze gewoon met tennisbal in dr mond het hok in. Tennisbal is bijna net zo groot als het ratje zelf, maar oke. Het is vaak een errug leuk gezicht is ! En de hond maar kijken van: hé! das mijn tennisbal!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 11:58

Haha met dat water.. Die van ons is in het water gevallen en sindsdien panisch voor water

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:02

Onze Dogo Canario is echt maf!
Liepen er buiten mee en toen zag hij een andere hond lopen, en ging grommen en intussen liep ie door (keek naar de zijkant) en toen liep ie zo met zn hoofd tegen een stilstaande auto

Een Dogo Canario is heel erg groot, dusss...
Maar hij voelt zich de kleinste!
Hij wil aaaaallttijjjd op schoot liggen, en hij weegt zo'n 50 kilo, dus liever niet

Als ie een kat ziet......Hij gaat er regelrecht op af! Laatst vloog ie gewoon dwars door de struiken...

Wat hij ook wel eens doet is met zn ene bil voor de helft op de bank zitten en intussen staat ie met de andere 3 poten gewoon op de grond.

Hij kwijlt altijd best veel, want tsja zo'n hond is het. Toen een keer zat ik te eten aan tafel, en Chief gingen even met zn hoofd schudden... Toen vloog er zo een stuk kwijl op mn wang ....

Ja, onze hond is raar!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:02

Oja, toen het een pup was probeerde hij altijd op de bank te klimmen, maar gleed er net zo snel weer af!! Leuk gezicht altijd :p

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 12:05

Heb je een foto van je hond?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:09

zal wel even uploaden

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:17

Onze hond rent ook altijd achter katten aan ja
Geen kat is veilig in de buurt. Nu wordt de hond wat ouder, en vindt ie het allemaal wat minder erg. Maar vroeger, toen ie nog jonger was, ging hij gerust de halve wijk en tuinen door om een kat te volgen

Hetzelfde geldt voor de reiger trouwens. Die komt wel eens in de tuin zitten bij de vijver, nou.. die is ook niet veilig. De hond zou het liefst de lucht in gaan om hm te volgen, maarja.. dat lukt hm nog niet

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:20

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 12:21

Nadine: Ik ben verliefd op jou hond! wat een schat zeg!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:27

Hahaha :d Het is ook een pop :p Hij kan soms zo onnozel zijn! Bij sommige foto’s kijkt ie gewoon scheel :p Hij wil ook altijd een poot geven, maar zijn poten zijn echt zo zwaaaarrr!!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 12:28

wat voor ras is dat?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:30

Chief is een Perro de Presa Canario.
Word ook wel Dogo Canario genoemd
Is nog niet zo heel bekend in Nederland.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:31

Mijn hond springt altijd met 4 pootjes in de lucht, en zo springt ie dan verder als het hoog gras ofzo is echt grappig gezicht, hij kan ook sliding stops maken, alleen stopt zijn achterlijf niet waardoor hij ongeveer eemn koprol maakt om de bal te pakken

Mijn andere hond kan zitten op de bank, dan zit ie met zijn kont erop maar dat mag niet, want bij ons mogen ze niet op de bank omdat die van leer is.. maarja wel grappig

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:32

Farouche schreef:
Mijn hond springt altijd met 4 pootjes in de lucht, en zo springt ie dan verder als het hoog gras ofzo is echt grappig gezicht, hij kan ook sliding stops maken, alleen stopt zijn achterlijf niet waardoor hij ongeveer eemn koprol maakt om de bal te pakken

Mijn andere hond kan zitten op de bank, dan zit ie met zijn kont erop maar dat mag niet, want bij ons mogen ze niet op de bank omdat die van leer is.. maarja wel grappig

Die van ons die ook, zo met de kont op de bank ;p ziet er raar uit haha!

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:35

een van mijn katten ing steeds tot aan zijn kop in de vissenkom en als ik dan beneden kwam deed zel heel onschuldig 'ik was het echt niet hoor!'tafel zeiknat, kat waternat, haha! ook is ze een keer in een kaars gaan zitten en stopt ze haar neus in een kaars (nu niet meer overigens ) of ze is zo aan het draaien/kroelen dat ze van de kwabpaal dondert