Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anita_Sab schreef:mijn hond die durft s'avonds niet de keuken in te gaan als het licht daar uit is.
maar daar staat z'n water dus als die dorst heeft dat moet ie wel en dan gaat ie echt heel voorzichtig stapje voor stapje en dan gaat ie heel snel drinken en dan rent ie heeel snel weer terug naar de woonkamer
SultanLove schreef:Oe....mijn hond (Ivar) heeft de bijnaam dombo...hihi..hier zijn rare acties:
- Mijn tante heeft een schuifdeur (schuifpui) en hij zag een kat buiten, hé denkt ie, een KAT! die ga ik grijpen! Dus hij rent zo met zijn kop tegen die schuifpui aan die dus mooi dicht zat...BOEM...Oe..wat hadden we daarom gelachen hé..hij had geen pijn ofzo hoor!
- Mijn andere hond Sam (die al dood is, nadat we hem een paaar maanden hadden, hij had een soort van kanker) die had niet van die domme acties maar hij had wel zo'n staart die maar heen-en-weer ging altijd. We waren weer es bij mijn tante (dezelfde als hierboven) met kerst. Zij had een kerstboom met ballen erin (haha, logisch hè) nou, onze hond ging er langs en ja hoor, lagen er een paar ballen kapot op de grond.
- Ivar zingt altijd het Wilhelmus als we weg gaan.
- Ivar wil nooit zijn mand s'avonds uitkomen op een plasje te gaan doen, dan moet je altijd roepen: 'Hier!' anders komt ie niet..
- Als Ivar slaapt heeft ie altijd een stukje tong uit zijn mond steken.
- Als we een tas of vuilniszak uitschudden gaaat ie altijd met 4 poten te gelijk de lucht inspringen.
- Ivar gaat altijd blaffen als er andere honden op tv zijn (of katten)
Naja, groetjes!
Farouche schreef:Mijn hond springt altijd met 4 pootjes in de lucht, en zo springt ie dan verder als het hoog gras ofzo isecht grappig gezicht, hij kan ook sliding stops maken, alleen stopt zijn achterlijf niet waardoor hij ongeveer eemn koprol maakt om de bal te pakken
![]()
Mijn andere hond kan zitten op de bank, dan zit ie met zijn kont eropmaar dat mag niet, want bij ons mogen ze niet op de bank omdat die van leer is.. maarja wel grappig