Asielkatten itp

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mischa

Re: Asielkatten itp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:40

Leuk dat je dat zo doet zeg!

Ik werk zelf ook in het asiel...wij hebben daar ooit ook een kat met 2 verschillende ogen gehad

Ik hoop dat ze allemaal een fijn baasje kunnen vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:43

Oh die twee witte/ gevlekte katers zijn leuk zeg.

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 20:57

Goed nieuws !! Flipske (was geen foto van) Pol, Fons en Bruce, zijn vandaag geplaatst !

Mochten hier bokkers tussen zitten dan hoor ik dat graag natuurlijk !

Ik ga jullie nu regelmatig lastig vallen met asielkatten !

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:06

Oh dat is nog eens goed nieuws!! Ze liggen nu vast fijn te purren in een warm huis boven de kachel.

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:10

Wat een mooie beestjes! Ik hoop echt dat ze snel een fijn thuis vinden! Maar helaas kan ik er geen nemen omdat mijn mama absoluut niet van dieren houd en het te ver weg is voor mij

picobello

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:51

Wat een lieverds allemaal zeg. Het is dat ik met 3 katten al vol zit...
Hopelijk levert deze foto actie nog meer geinteresseerden op want alle asieldieren verdienen een eigen huisje.

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 13:04

Ik hoop idd dat ze zijn geadopteerd door bokkers want dan heeft deze actie nog meer zin gehad.
Ik hoop dat je nu spoedig door meer topics te openen nog meer katten een huis kunt bieden.
Vind dat je goed werk verricht,en ook al lijkt het niet veel want er gaan 2 katten uit het asiel en er komen er 6 voor terug,je helpt er toch iedere keer 2 katten mee.
En hopelijk komen er dit jaar niet teveel jonge katjes bij.

KimH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 13:10

Wat goed van jou dat je deze katten op bokt zet, hier zitten een heleboel dierenliefhebbers. Het is dat mijn vriend en ik in een pieplein appartementje wonen, we gaan een huis kopen en daar hoort zeker een kat (of 2) bij, dus dan gaan we echt adopteren. Succes met de plaatsing van de andere katten!

Groetjes Kim

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 20:53

Het liefst zou ik ze allemaal meenemen, maar helaas
Wel weet ik zeker dat als ik later een kat (of meer) neem, ik ze uit het asiel haal.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 10:10

Prachtige katten allemaal! Spijtig dat de asielen zo vol zitten met van die lieve katten.... Gedumpt, afgedankt... Hoe kunnen mensen soms ook he

Fons en Pol vind ik geweldig, prachtige koppies, en die blikken

Het is dat we al 3 katten hebben en dat mn moeder eerst wil 'minderen' (klinkt ook zo erg Maar goed, 3 katten is veel als ze elkaar niet kunnen luchten en zien ). Maar dan komt er zeker weer een katje hier.

We hebben meerdere katten opgevangen. Niet uit asiels. Eentje moest weg bij iemand, maar die wilde hem niet naar het asiel brengen. Eentje is komen aanlopen en ons vroegere persje had mijn broer meer dood dan levend gevonden op een industrie terrein... Sommie mensen

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 21:47

Nog meer goed nieuws, alhoewel, Pim is ook geplaatst, echter de nieuwe eigenaren belde , dat er bloed bij de ontlasting zit. Dit duidt meestal op blaasgruis, daar is voor een kat goed mee te leven mits hij een blaasgruis dieet krijgt...dus hopelijk heeft de nieuwe eigenaar het voor de kat over (zak van 4 kg kost 45euro!)

Het is in het asiel nooit opgevallen, de reden kun je zelf wel raden- zoveel kattebakken en zoveel katten... we hebben de vorige eigenaren geprobeerd te bellen, ze hebben echter een nep-telefoonnummer gegeven, we kregen marrokaanse mensen aan de telefoon die totaal niet wisten waar we het over hadden. Echt weer heel typisch

Loje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 12:46

ooohh, ik zou echt zo in een keer verliefd kunnen worden op snowy. Ik heb heel lang 2 asielkatten gehad, zijn nu inmiddels allebei ingeslapen. Ik wil zoooooooo graag een nieuwe kat, maar het mag niet van mijn ouders ALs het wel had gemogen was ik snowy vast allang komen halen, maarja. Die katten verdienen echt een tweede kans, ik hoop dat ze een goed huisje krijgen

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 11:30

Ik weet dat ik ontzettend laat ben, maar is Pim nog in het asiel ?

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 17:47

JoeyBabe schreef:
Ik weet dat ik ontzettend laat ben, maar is Pim nog in het asiel ?

Pim heeft al een ander baasje, al deze katten gelukkig, behalve Snowy, die is niet zo opdringerig en "verkoopt" zichzelf dus niet

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 20:42

Jammer, maar gelukkig voor Pim en uiteraard ook de andere beestjes
Snowy zal heus ook wel een leuk baasje vinden !

xxxcatjuxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 20:53

he wat ajmmre dat mijn vader alergies is joh anders had ik snowy nu nog komen halen!
succes met het overplaatsen en zeker hopen dat mensen ooit zo slim worden om hun dieren te castreren/stereliseren!

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 21:04

tja, zelfs hier op bokt, waar je aanneemt dat dat toch dierenliefhebbers zijn, is nog een hoop ontwikkelingswerk te doen !

bij sommige mensen wil het er gewoon niet in dat door lukraak nestjes te fokken, er dieren in het asiel moeten bekopen... We hebben inmiddels dit jaar al 80kittens binnen "nestoverschot" of gewoon gedumped !