Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ze kan wel leuk weer een nieuwe hamster uitzoeken, ze houdt blijkbaar van afwisseling
Mischa schreef:Ah gosh wat vervelend zeg
Ik weet wat je doormaakt joh... mijn hond heeft mijn konijn en cavia vermoordnou daar word je niet vrolijk van...
Maar aan de ene kant, vind ik het ook wel goed dat je nu besloten hebt geen hamster meer te nemen (zolang die kat er is) want het is ook niet wat als je hamsters steeds kattenvoer worden... of natuurlijk een veilig hok?
Anyway, sterkte!
Wuis schreef:Als je weet dat je kat zo is, waarom zet je de kooi dan niet gewoon in een kamer waar de kat NIET kan komen?
En wat voor kooi heb jij dat je kat hem er zomaar uit kan halen??
Wat vreselijk sneu.
Ier schreef:Lekkere huisdieren.
Idd.. De kooi goed wegzetten dat de kat er niet bijkan..
Enne.. Een goeie kooi nemen..
En als je weet dat je hamster telkens wordt opgegeten..
Neem dan geen hamster....
En die hond moet je gewoon africhten..
En anders je schooltas daar niet neerzetten (A)
lotte_11 schreef:Ier schreef:Lekkere huisdieren.
Idd.. De kooi goed wegzetten dat de kat er niet bijkan..
Enne.. Een goeie kooi nemen..
En als je weet dat je hamster telkens wordt opgegeten..
Neem dan geen hamster....
En die hond moet je gewoon africhten..
En anders je schooltas daar niet neerzetten (A)
het is een KAT
Schimmelig schreef:(wat heb je eigenlijk aan een hamster, die beestjes worden sowieso niet graag aangehaald)
miekelover schreef:mijn hond is 9 maanden dus nog een pup.binnenkort examen gevorderen hondentraining. ik neem het haar ook niet kwalijk. dan had ik mijn tas niet in de keuken moeten laten staan. Ze hoeft genoeg speelgoed en knuffels
mijntjuhh schreef:hmmm.. ik had eerst 2 hamsters in de kooi... was er waarschijnlijk 1tje dood gegaan... is tie opgegeten door de andere hamster!!! dat is heelemaal vaag :S
mijntjuhh schreef:hmmm.. ik had eerst 2 hamsters in de kooi... was er waarschijnlijk 1tje dood gegaan... is tie opgegeten door de andere hamster!!! dat is heelemaal vaag :S
Mlies schreef:miekelover schreef:mijn hond is 9 maanden dus nog een pup.binnenkort examen gevorderen hondentraining. ik neem het haar ook niet kwalijk. dan had ik mijn tas niet in de keuken moeten laten staan. Ze hoeft genoeg speelgoed en knuffels
Ja dus?
Onze hond heeft
nooit wat gesloopt, pup of niet, hij weet snel genoeg waar ie vanaf moet blijven.