sorry hoor maar we hebben er wel geld voor en hoeso er niet aan beginnen sorry maar we hebben 8 dieren @ mlies ja nu weer wel ja we hebben overlegt en we laten ze weg halen ja
Hallo, het is niet banketstaaf bedoeld maar als je geen geld hebt voor een sterilisatie (50 euro) dan kon je beter geen poes nemen.
En wij hebben een nestje gehad van onze poes (geen ras) en het is een heel verhaal maar onze poes had door dat nestje een borstamputatie nodig, de kittens hadden haar borst opengehaald en dit was ontstoken (ondanks de antbiotica van de DA)
Onze poes moest een spoed operatie van 500 euro, de moederpoes heeft het gelukkig overleefd en de kittens ook (WONDER) maar we moesten de kittens (ook in de nacht) om de 2 uur melk geven.
Dus ik zou het weg laten halen, en toch laten steriliseren. JE kan je peos niet zomaar in het asiel dumpen als er iets mis gaat.
Als je er geen geld voor hebt moet je gewoon niet aan zulke dieren beginnen. Sorry hoor, maar dat is mijn mening. Heb je wel geld om al die kittens straks te voeren dan als je ze niet kwijt wordt?
hallo bedankt voor jullie antwoorden sterelisatie hier is 74.50 maar dat hebben we nu wel me moeders loon is er
en ja we hebben ook geld voor die kittens straks te voeren ik weet heus wel dat er iets mis kan gaan maar we laten ze toch weg halen als je even naar boven scrolt kan je dat zien
mijn katje was op 10 maanden al lang geholpen (zeker als ze buiten lopen) goed dat je ze nu nog laat weghalen, de asiels stromen inderdaad terug vol katten...
Je kunt de kittens ook gewoon houden hoor. Als je eens rondvraagt bij familie en vrienden of er iemand is die een kitten zou willen als ze echt een nestje krijgt is het geen probleem. Onze poes heeft ook een nestje gehad, 4 stuks, en ze hebben allemaal een heel goed tehuis gekregen, op een na, die is dood gegaan (het was nog wel de liefste van allemaal ook). Een kat krijgt ook niet zoveel jongen dus je hoeft ook geen 10 adresjes te regelen, meestal zijn het tussen de 1 en 5 kittens, is dus nog best te doen. En ze zijn zóóó schattig echt waar, ze spelen zo super lief als ze wat ouder zijn dat je ze allemaal wel wilt houden .
ja dat is ook wel weer zo ik weet zowiezo een hele goede vriend van ons die wil er wel 2 ik denk er toch nog even overna ik ken mijn katjes ook vanav hun geboorte we hebben dese 2 bij onse buren weg het was zoo lief:D
Die heele goede vriend kan er ook 2 uit het asiel halen. En al die andere mensen die een van jou kittens willen kunnen ook katten uit het asiel halen. Maar omdat jij (en veel andere mensen) het zo schattig en lief vinden blijft het asiel vol!
ja tuurlijk joh sorry maar wij mogen het nog altijd beslissen mag ik er niet over na denken ik weet wel wat ik doe hoor klaar ja ik overleg wel met mn DA
ja wij wouden ook niet dat ze niet gedekt werd maar ja je kan NIET altijd zien of ze krols is hoor dat heeft onse DA zelf gezegt maarja ja we denken er over na ja sorry hiervoor ik ben beetje aan de chagarijnige kant
Als je een beetje aandacht besteed aan je beesten en dus weet wat het normale gedrag van je kat is, kan je het echt wel zien aan een kat of ze krols is of niet. En als je het niet kan zien dan kun je het meestal wel horen.
Dus een krolse kat naar buiten laten gaan is so wie so niet slim.
Bovendien wordt het tijd om eens te gaan bedenken wat jullie nu echt willen. wel of geen nestje.
wat zeuren jullie allemaal, de ts komt hier om haar verhaal te doen, in de hoop op een paar reacties waardoor het besluit tussen het houden van het nestje of het aborteren van het nestje wat makkelijker te maken, en ja de één heeft goede redenen waarom het beter is om het weg te laten halen, en de ander een nóg betere reden om het te houden, dat meisje is pas 14 en het besluit hangt toch van haar ouders af, ik denk dus dat het ondertussen voor haar wel duidelijk is dat de asiels overvol zitten, maar alsnog is het de keus van haar (en familie) en het is niet aan jullie om te vertellen wat ze wel en niet moet doen, een mening geven is 1 maar je mening opdringen is een ander verhaal!
dank je wel prutsertje ik weet ook wel dat de asiels overvol zitten ik kan het echt neit zelf beslissen hoor daar doen me ouders ook aanmee nog maals bedankt prutsertje