Heel veel sterkte!!!! Dat meen ik, maar misschien is het beter haar te laten gaan, als ze niets meer binnen kan houden..... Het is moeilijk, dat weet ik, maar soms moet je als eigenaar besluiten afscheid te nemen. Ik wens je echt onwijs veel sterkte met de beslissing en de tijd hierna.
Steffie, ze zal er misschien nu wel niet meer zijn. Ik denk dat ik als ik weer een keer bij jou kom echt moet beseffen dat ze er niet meer zal zijn. Eerst was het de lieve vrolijke Steffie die je begroette.
Ze was altijd zo vrolijk! Hieronder op de foto, vorig jaar zomer, augustus.
Ze heeft een mooie leeftijd bereikt met haar ziekte
Steffie, ik zal je nooit vergeten. En daarbij nog 100 andere niet.
Nou goede nieuws, dat valt ook wel weer mee.. Steffie heeft dus Baarmoederontsteking, vandaar de ontlasting enzo.. Maarja aangezien wij niet zo rijk zijn, de operatie 500 euro ong. kost, zijn we er nog niet uit wat we doen
Tuurlijk wil ik mn beste maatje niet kwijt, maarja wat moet ik anders??
Is het niet op een andere manier te bestrijden, met antibiotica, ofzo? Moet het perse via een operatie? Ja, 500 euro is wel veeeel geld. En ook niet risicoloos, vooral bij de wat oudere hond. Nou, veel sterkte met deze beslissing.
Wel goed nieuws maar toch weer niet. Idd erg veel geld... Zijn er ook % of operatie zeker aanslaat enzo? Heel veel sterkte nogmaals, keis het beste voor haar...
Ik weet het.. Morgen of overmorgen wordt ze ingeslapen.. De operatie is 50/50 dat ze het haalt, en dan heeft ze ook de kanker nog, wat ook op een keer naar binnen kan slaan..