Mist schreef:Desiree schreef:DAt moet ik niet meemaken Mist. Want dan ben ik in staat tot moord.
de broodfokker die (bij godsgratie) zijn "overschot" nu aan ons geeft had deze methode om zwakke, zieke pups te "euthaniseren" maar ook fokteven die ouder dan 5 waren (dan hebben ze teveel geleden met minimaal 2 nestjes per jaar) het is volgens hem de normale manier van handelen. Als wij honden daar ophalen dan moeten we natuurlijk niet te agressief overkomen en onze ogen sluiten voor het leed, anders krijgen we de honden niet mee. Maar eerlijk gezegd zou ik hem het liefst de hersens in slaan![]()
Een vriendin van mij heeft ook een pup (nu 1.5 jaar) afkomstig van deze fokker- die moet nu geopereerd worden aan HD. Zoals ik al eerder heb gezegd worden mensen op de hoogte gesteld van waar de pups vandaan komen (in dit geval was de moeder doodgegaan en heeft hij ons de pups-die veel te jong waren en flesvoeding nodig hadden) meegegeven. Een geweldige hond (bordeaux dog) maar wat een leed, niet gefokt met beleid maar puur voor de winst, met alle consequenties van dien.
En dat kan allemaal maar in Nederland he! Hadden we pistolen paultje nog maar. DAn had je die het kunnen laten oplossen. Heel de rimbam leeghalen en alles kort en klein slaan.