Crufts hondenshow

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

baroen

Re: Crufts hondenshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 12:09

Odin schreef:
Ik kan het helaas niet op dvd gaan kijken, want bij mijn ouders knalde de bbc er gisteravond uit (zal je net zien)!
Voor mij dus niet genieten van de 1e dag van Crufts.

http://www.the-kennel-club.org.uk/index ... frame.html

hier staan wel wat replays op, ik zie nu alleen iets over de preview en de intervieuws maar wie weet later ook wat van de groepen

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 17:07

Bedankt voor de link!
Ik heb de BBC ook al aangeschreven met het verzoek of de uitzending ook op videoband of dvd na te bestellen is. Ik wil het toch wel heel graag zien, kan ik nog even de kunst bij meer ervaren Crufts-handlers afkijken voor volgend jaar!

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 00:51

Ik vind het ook jammer dat meestal dezelfde soort honden worden gekozen, meestal zijn dat ook de bekendste rassen! Maar dat is bij alle shows eigenlijk ook zo in de erering ....

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 02:11

Libertylove schreef:
Ik vind het ook jammer dat meestal dezelfde soort honden worden gekozen, meestal zijn dat ook de bekendste rassen! Maar dat is bij alle shows eigenlijk ook zo in de erering ....

ach de norfolk van vorig jaar word nou niet zo vaak gekozen(buiten uk dan).. en ik moet zeggen, dat zeker nu op de crufts , wat ik gezien heb , het gewoon ook 1 van de beste of de beste waren in die groep...