Frank schreef:Wat voor hond denk je aan?
Dat weet ik nog niet precies. Ik ben me nu een beetje op internet aan het orienteren over de verschillende rassen en karakters.
Mijn broer heeft een Friese Stabij, zo'n hond zou ik ook wel willen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frank schreef:Wat voor hond denk je aan?
judithh schreef:ben ik nou de enige die vind dat je geen huisdier neemt om heel de dag alleen te laten??
Ik zou dus nooit aan een hond beginnen als ik van te voren weet dat hij hele dagen alleen thuis zou zitten, daar zou ik geen dier voor nemen, ook honden hebben aandacht nodig...een huisdier moet je voor gaan en tijd voor hebben, je moet er energie insteken.
Biepmiep schreef:judithh schreef:ben ik nou de enige die vind dat je geen huisdier neemt om heel de dag alleen te laten??
Ik zou dus nooit aan een hond beginnen als ik van te voren weet dat hij hele dagen alleen thuis zou zitten, daar zou ik geen dier voor nemen, ook honden hebben aandacht nodig...een huisdier moet je voor gaan en tijd voor hebben, je moet er energie insteken.
Nee maar TS wilde de hond toch mee naar haar werk? Werkt 4 dagen? Dan kan ze haar dagelijks zelf uitlaten en 3 dagen er mee het bos in.
Er zijn honden die elke dag thuis zijn bij hun baas en alleen maar een blokje rond aan de riem mogen.
Ik zou graag mijn hond meenemen na het werk, dat doe ik als we gesloten zijn zeker en ze is helaal happy, aan mijn voeten onder mijn bureau.