Heb t alleen toch wel moeilijk met de eigenaar. Voorbeeld: hij was enorm vies (logisch als het regent en hagelt buiten en je gaat door een veld/struiken etc lopen en hij is wit) Dus ik zeg: Mag ik een handdoek want hij heeft lekker door de struiken lopen struinen dus is hij nogal vies. Zegt zij: Ja bij mij flikt hij dat niet want dan krijgt hij gelijk een schop onder zijn hol' (sorry maar dicteer even haar exacte woorden).
Nou sorry maar het is toch niet meer dan normaal dat een hond door de struiken gaat snuffelen, of mag jullie hond dat ook niet? Van mij mag hij gewoon lekker de bosjes induiken en daar wat snuffelen (gewoon zodat ik er nog naast kan lopen hoor). En met dat water: Hij krijgt dus alleen een bodempje water, maar dat was gelijk op, dus ik vroeg of hij nog een beetje mocht, nou ze riep gelijk heel hard Nee! want hij zuipt zijn eigen dood (weer letterlijk vertaald, niet dat je denk dat ik zo praat

Ik had al een voorgevoel en heb m daarom buiten gewoon lekker uit de regenplassen laten drinken....
Maar ik wil er ook niet mee stoppen, omdat hij er niks aan kan doen. En zo heeft hij tenminste af en toe nog lekker beweging enz...