Mijn uitlaat boxer :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marye78

Re: Mijn uitlaat boxer :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 17:25

Even een update: ben vandaag dus weer geweest. Heb lekker met m door het veld gerend, en hij had t super naar zijn zin, pakte zelf ineens een stuk hek (hout wat op de grond lag), doet ie normaal nooit! en superbraaf, gelijk plat liggen op commando enz.

Heb t alleen toch wel moeilijk met de eigenaar. Voorbeeld: hij was enorm vies (logisch als het regent en hagelt buiten en je gaat door een veld/struiken etc lopen en hij is wit) Dus ik zeg: Mag ik een handdoek want hij heeft lekker door de struiken lopen struinen dus is hij nogal vies. Zegt zij: Ja bij mij flikt hij dat niet want dan krijgt hij gelijk een schop onder zijn hol' (sorry maar dicteer even haar exacte woorden).
Nou sorry maar het is toch niet meer dan normaal dat een hond door de struiken gaat snuffelen, of mag jullie hond dat ook niet? Van mij mag hij gewoon lekker de bosjes induiken en daar wat snuffelen (gewoon zodat ik er nog naast kan lopen hoor). En met dat water: Hij krijgt dus alleen een bodempje water, maar dat was gelijk op, dus ik vroeg of hij nog een beetje mocht, nou ze riep gelijk heel hard Nee! want hij zuipt zijn eigen dood (weer letterlijk vertaald, niet dat je denk dat ik zo praat )...
Ik had al een voorgevoel en heb m daarom buiten gewoon lekker uit de regenplassen laten drinken....

Maar ik wil er ook niet mee stoppen, omdat hij er niks aan kan doen. En zo heeft hij tenminste af en toe nog lekker beweging enz...

Trieske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:32

Ik hoop echt voor de hond dat je het vol kunt blijven houden, blijf het echt zielig vinden.... Als je dan ziet hoe goed de meeste honden het bij hun baasjes hebben.

_emmma_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:34

aah wat super dat jij hem nu uitlaat echt niet normaal dat hij bijna geen water krijgt enzo
mijn hond mag ook altijd rond rennen en komt ook helemaal zwart thuis zo zijn honden nou eenmaal dan moet je maar geen hond nemen

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 17:36

deschels schreef:
Ik hoop echt voor de hond dat je het vol kunt blijven houden, blijf het echt zielig vinden.... Als je dan ziet hoe goed de meeste honden het bij hun baasjes hebben.

Ja dat hoop ik zelf ook. Kijk nu al er tegenop iedere x op daar binnen te stappen, het liefst grijp ik de hond bij de deur, en loop gelijk weg. (ze doen de deur boven al open als ik kom, dus zit hij netjes voor de voordeur te wachten met zijn riem om ) maar dat staat ook weer zo banketstaaf.

Alleen die blik toen ik wegging, dat blijft echt op je netvlies staan. en ik zie m nu pas weer over 2 weken. Ben bang dat hij me niet meer aankijkt als ik zo lang weg blijf

Als t aan mijn vriend ligt steel ik m, die gunt haar die hond echt niet, en die wordt echt boos altijd van die verhalen die ik dan vertel over hoe het daar gaat.

Trieske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:49

de gedachte van je vriend kan ik mijn eigen ook wel voorstellen alleen schiet je daar ook niet zoveel mee op.
En die zielige blik, ik ken het.... die van mij neemt s'ochtends nog niet eens zijn snoepje aan omdat ie weet dat ik moet gaan werken en zielig dat ie dan kan kijken.....
Dat knaagt dan zelfs aan mij terwijl ik weet dat mijn hond het goed heeft.

swoeky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 18:01

kan je niet aan haar vragen of je hem kan overnemen?? want om eerlijk te zijn ben ik bang dat je dit niet lang vol gaat houden. puur vanwege die eigenaresse. je gaat toch irritaties krijgen en dat komt een keer naar boven. over die 2 weken niet kunnen: geloof mij maar die hond vergeet jou niet.

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 18:13

swoeky schreef:
kan je niet aan haar vragen of je hem kan overnemen?? want om eerlijk te zijn ben ik bang dat je dit niet lang vol gaat houden. puur vanwege die eigenaresse. je gaat toch irritaties krijgen en dat komt een keer naar boven. over die 2 weken niet kunnen: geloof mij maar die hond vergeet jou niet.

Dat doet ze nooit Ze ziet die hond echt als haar eigendom. En loopt alleen maar rond te bazuinen dat hij maar 1 baas heeft en dat is zij, en dat hij alleen naar haar luistert, etc etc. Volgens haar , als je buiten 'zoek het vrouwtje' roept dan zou hij gaan rennen. Nou ik heb het vanmiddag even uitgeprobeerd voor de flat, als je die kop had gezien, echt zo van ben je wel goed bij je hoofd.

Die hond gaat daar echt niet weg als het aan haar ligt, daarom maakt ze ook gebruik van onze dienst, zodat ze de hond niet weg hoeft te doen.