Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariskaFally schreef:maar op zich snap ik jullie ook wel dat jullie het niet echt vinden kunnen dat ze een fret de schuld geeft, maar dat is wat haar moeder dacht. en zij sluit zich er dan bij aan (met in haar hoofd, me moeder zal het wel weten )
Quote van Venissa
dit is niet waar ik heb het beestje zelf zien lopen en het was weldegelijk een fret.. die waarschijnlijk ontsnapt is of gedumpt is..
bunzings, hermelijnen enz komen hier niet voor ze kunnen hier niet overleven enzovoort.. (hoe moeten ze eten krijgen het is een en al huis en asfalt?) toch vind ik het zeer zeer zielig van de mensen die zeggen dat het hok niet goed was hoe kunnen jullie dat weten als jullie niet eens weten hoe het eruit ziet maak het voor mij nog even erger dat schuldgevoel he bedankt.. het hok was weldegelijk goed overal dik groen gaas enz maar dat heeft ie gewoon doorgebeten..
ik mocht me konijnen niet zien van me ouders schijnt dat er een beetje aan gegeten was en het er dus niet uitzag.. beide konijnen lagen dood in hun hokje.. (zeer zeer triets dus)
Citaat:MariskaFally schreef:
het was weldegelijk een fret deze dieren die jullie noemen komen niet in woonwijken voor en het is dus een fret die of ontsnapt is of is weggelopen van zijn huisje..
Citaat:tessyke schreef:
en bunzing bijt geen hokken kapot
oftewel kruipt hij door een gat (het hoeft niet groot te zijn) of ze graven een gat onder het hekje
MariskaFally schreef:het was weldegelijk een fret deze dieren die jullie noemen komen niet in woonwijken voor en het is dus een fret die of ontsnapt is of is weggelopen van zijn huisje.. we wonen in geen bos niet dichtbij een bos maar alleen maar rondom allemaal huizen we hebben zelf wel deze fret door de tuin zien lopen en de buren ook. het hok was zeer goed gemaakt golfplaat tegen de zeikant en eerst kippengaas daarover weer van dat groenen stevige gaas hij heeft gegraven en heeft het gaas dus doorgebeten..