WOW, jullie gaan hard. Wat heeft iedereen mooie knijnen zeg!! Hartstikke bedankt.
Degene die tot nu toe de mooiste foto's hebben laten zien, zijn: - babe [heb je ook nog hoofdfoto's, dan komen die oren er mooier uit. ] - Frouk - Tessiej [allebei de knijntjes, erg lief!!] - Farouche2 [vooral foto 4 is mooi, *wil nog meer mooie hoofdfoto's zien*] - Loezoe [mooie konijnen, heb je nog meer foto's van beide konijnen? Ik heb de meeste voorkeur voor het 2e knijntje. ] - gabyfedde [heb je nog meer foto's??]
Iedereen heel erg bedankt voor de foto's, het is erg moeilijk kiezen. Ik heb voor degene gekozen met de mooiste, meest geschikte foto's om na te tekenen. Nogmaals bedankt.
Iedereen mag nog steeds foto's plaatsen hoor.
Laatst bijgewerkt door smeetjoew op 22-02-06 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt
@Astragirl: bij jou zat ik enorm te twijfelen. Heb je anders geen andere foto's? Want ik zat over foto 1 erg te twijfelen. maar ik heb het uiteindelijk maar niet gedaan. Maar als je andere (hoofd!) foto's hebt. Dan mag je die laten zien.
Smeetjoew: Skipper was het mooiste op die fotoos enzo. Hij bleef mooi liggen enzo, alleen...Hij is er niet meer Dus ik kan geen nieuwe fotoos maken... Ik zal kijken voor andere hoor! Ik vind die van Frouk niet zo leuk eigelijk hoor...
Loezoe
Geplaatst: 22-02-06 22:02
.
Laatst bijgewerkt door Loezoe op 19-12-23 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt