dat was omdat men altijd vroeg hoe groot ie nu was,ze dachten dat hij al heel erg groot was,dus toen heb ik hem in het bakje gezet met als vergelijkings materiaal die 2 euro.
inmiddels is hij wel al een heel stuk groter als die 2 euro...
Ik hou wel van dit soort dieren, van die terrariumdiertjes. Wil der later ook 1 Alleen zou ik nooit een kikker op willen pakken, vind ze veelste glibberig en slijmerig
kikkers pakken in de natuur??????man dat deed ik vroeger...nu niet meer,maar als kind zeulde ik met kikkers en salamanders,en sjon wordt 1x per week in zijn bakje gezet,anders eet meneer niet,eruit mag ie zelf hupsen....
jaaa,als kind pakte ik alles,slakken(nog foto's van dat ik stijf onder de slakken zit),kikkers,kikkervisjes die ik groot bracht, salamanders waren helemaal favoriet.....
in zwitserland had eens een kikker zijn eitjes gelegd in een plas,maar deze droogde op toen het mooi weer werd,toen heb ik 10 tallen potjes verzameld en de visjes gered,en groot gebracht...
en gewonde vlinders gered...en vogeltjes...ik kwam echt met alles thuis,is wel over gegaan hoor,na mijn 15de ofzo,maar mijn moeder heeft heel wat diertjes opgevangen(oa,ook al doodgevallen vogeltjes ,die ze heel lief nog in een doosje deed,om later te vertellen dat hij niet meer leefde...)
nu red ik nog wel kikkers die gedoemd zijn tot overreden te worden enzo,maar ga ze niet meer vangen,daar ben ik iets te oud voor geworden..(helaas... )
nou ja,op een gegeven moment zie je wel het verschil tussen dood of levend....
toen ik klein was niet,zo heb ik eens maanden 2 salamanders gehad,ik zeulde hele dagen met die beestjes rond,maar ze werden te groot voor mijn bakje,tranen met tuiten heb ik gehuild ,toen mijn vader vertelde,dat als ik echt van ze hield,dat ik ze in de sloot moest zetten...
Wat is hij stoer! Ik vind hem echt lief! of is dat een verkeerde woordkeus? Hij is cool Is het voor een manse kikker als Sjonnie eigenlijk niet vervelend dat hij geen vriendjes heeft?
als sjonnie een vriendje heeft die iets kleiner is als sjonnie,dan eet sjonnie hem op,en andersom net zo..dus het is niet echt erg dat hij vriendjes mist...