En mijn onderschrift is de waarheid jammer dat sommige mensen niet zo denken en het alleen maar erger maakt voor deze honden...
dat is mijn mening en wat jullie daar verder van denken moeten jullie zelf weten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik weet een ding zeker .. komt die hond op mij af met mijn krantenwijk , sla ik hem met mijn stok dood , zielig of niet , al breek ik zijn neus t kan mij niet schelen!
Elienn schreef:het ligt niet aan die hond,
maar hoe de mens overkomt bij die hond,
Je moet zo'n hond gewoon begrijpen,
mensen die ik ken, hadden ook zo'n hond, beet iedereen,
ik kwam er voor het eerst, gewoon rustgevend tegen hem gepraat, rustig tegen hem gedaan, en ik kon alles met hem, terwijl als jij boos reageerd, hij meteen beet.
Dus ik vind het niet zo leuk hoe jij hier over praat,
en groenendaelers zijn hartstikke lieve honden, ze staan er alleen om bekend, dat ze mensen, dieren , dingen die bewegen, in stilstand willen krijgen,
omdat het van nature schapenhoeders zijn, ik hoop dat je hier wat aan hebt,
Maar alsjeblieft praat er a.u.b iets anders over,
want ik kan dat niet zo goed hebben,
succes er nog mee..
( dit is op geen enkele manier aanvallend bedoeld tegen jou of je zusje )
Groetjes
rivarachella schreef:mijn zusje deed der krantenwijk , de hond kwam zomaar op der af rennen zonder lijn , ze ging stil staan ... en hij beet ze riep help , de vrouw kwam aanlopen en pakte der hond bij zijn nek en liep vervolgens weg zonder ook maar een keer sorry te zeggen ..
ik ga straks er langs , ik doe daar krantenwijk , als ie op mijn af komt garandeer ik dat ie een hersenschudding krijgt . ze krijgen geen reclame meer van mij ! een waakhond hoeft niet los te lopen waar kindere spele !
rivarachella schreef:mijn zusje deed der krantenwijk , de hond kwam zomaar op der af rennen zonder lijn , ze ging stil staan ... en hij beet ze riep help , de vrouw kwam aanlopen en pakte der hond bij zijn nek en liep vervolgens weg zonder ook maar een keer sorry te zeggen ..
ik ga straks er langs , ik doe daar krantenwijk , als ie op mijn af komt garandeer ik dat ie een hersenschudding krijgt . ze krijgen geen reclame meer van mij ! een waakhond hoeft niet los te lopen waar kindere spele !
Ylana schreef:En heel veel mensen plaatsen honden tegenwoordig op een gouden voetstuk...
Misz_Do schreef:[en ja , breng vooral die hond in gevaar]