Als ik mijn konijn in de ren had gingen zij en mijn hondje altijd "neuzen" met hun neusjes tegen elkaar maar ik durfde ze niet los te doen want mijn hondjes zijn beagles en als we in de duinen zijn zijn ze ook nog altijd op zoek naar wilde konijn
Wij hadden ooit een oppas caaf in huis. Dat werd geen succes, me hond bleef maar zenuwachtig heen en weer rennen omdat hij er niet bij kon. En volgens mij wastie gewoon een beetje jaloers toen op de mega ballen die die caaf had
wat lieff!! nannes jouw konijn lijkt echt heel erg op mijnen. ik zal wel eens een keer foto's maken. mijn hond speelt ook altijd met mijn konijn. is echt schattig!!
Ik heb ook een hond en een nijn De hond volgt het konijn steeds en dan jaagt ie hem op gaat de nijn onder de kast zitten komt er onder uit en dan gaan ze elkaar kussen
Lucky is toch sneller als ``opa`` Goofy!,lekkere suffie is die toch !!!Maar Teddy krijgt hem vast te pakken . Komt die trouwens zondag nog spelen ??? Dat monster van ons is overal bang voor ,eenden,vogels buiten ,laat staan een konijn.Behalve voor paarden die vind die geweldig !!!Geeft ze ook kusjes !!!