Pics van mn hele nijnen fam. :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 12:40

Ja ik denk dat ik dat ook moet laten doen ,want heb t geprobeert maar ze vinden het nie echt prettig als ik t probeer
Miss is er wel iemand in zoetermeer of omgeving die t wellicht na kan kijken voor me ,,bij mij of ik kom naar diegene toe met mn mand vol met Nijntjes
Kijk kan wel naar de dokter maar zal binnenkorrt wel de nodige castraties krijgen van paps konijn en die kleine dumpies,dus vind t beetje overdreven omdaar ook nog extra geld voor uit te geven (voor de geslachtsbepaling dan he )
Maar goed we zien wel ff want moet ook nog ff doorsparen voor een giga hok met ren en alles erop en eraan ,en die zn helaas vrij duur :S
iig thnx voor de reacties

Flore

Re: Pics van mn hele nijnen fam. :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:44

En de DA kan het vaak ook nog niet goed zien als ze zo klein zijn, mijn da zei dat mijn nijnen allebei vrouwtjes waren maar een paar weken later zag ik zelf duidelijk dat het allebei mannetjes waren!. Vanaf 12 weken kun je eigenlijk wel goed zien. Als je voorzichtig rondom het geslacht duwt komt er bij de mannetjes een penis uit en bij de vrouwtjes een soort van ovaaltje. Als ze een maand of 4 zijn kan je bij de mannetjes de ballen ook al goed zien en voelen.

Majax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:21

Ze zijn schattig hoor! Leuk dat je ze allemaal gaat houden