ze liepen inderdaad veel in de achtertuin, maar in de winter niet...arme nijntjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
leuk creatief gemaakt!! (met die bakstenen erin enzo) en fijn dat ze vaak mogen loslopen... * mogen ze niet op het gras komen??
??*
maar hij kwijnt teminste niet weg in een achtertuin, hij krijgt wel aandacht
) Echter Pommes is nogal een springkonijn, hij springt zo over een muur van 1.20m heen !!! Zulke afscheidingkjes die ik bij jullie op sommige foto's zie, werken dus absoluut niet bij mij. Mijn andere konijn Pizza is niet zo'n springer en die blijft dus netjes in de stal zitten. Ik heb ze nu vaak overdag in de garage zitten, daar kan Pommes zich tenminste geen weg uitgraven of uitspringen.... Ik ben van plan dit jaar nog een mooi groot hok buiten te bouwen. Ik zal straks eens foto's maken van mijn bouwsels. 

Als het goed weer is staat er nog een ren voor, en ze rennen ook regelmatig gewoon los door de tuin. 
bevalt het goed?? Jammer dat het andere konijn er niet bijin kan.. 

maar ze had een hok van ongeveer 1.5 bij 1m. en dat deurtje stond altijd helemaal open, en daaraan zat een ren van 1.5 bij 2.5 meter.. Dus ze had wel ruimte genoeg zodat ze ook kon graven enzo
en wat heb je bij in de kooi liggen eigelijk?:)
Leuke beestjes.