Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:waarom hoord dit hier niet is toch beestenboel??
en ik zelf kan dat van de kiezen niet zien???
dankje, ik denk als het zijn kiezen zijn hem maar laat inslaapen..
want om hem dan nog te laten helpen enzo. en als je dan hoord van zijn maagje...
dankje bokkers..
iedereen met meer info mag reageren hoor.. hoor alles graag aan.
keetieee schreef:Het is wel degelijk zo dat ze op elkaar lijken..paarden tanden groeien ook door ..omdat paarden tegenwoordig fijn hooi krijgen en biks..en niet lekker aan een boomschors en zulke dingen kunnen knauwen..slijten deze vaak ook niet genoeg af waardoor je haken kan krijgen..EN DIT IS NIET ALLEEN BIJ OUDERE PAARDEN!!
Marloez schreef:Sjonge bokkers maak jullie niet zo druk.. echt bokt weer..
Blokje gaat zo snel mogelijk naar de DA, en het konijn heeft brood gegeten dus zal echt niet verhongeren
Er staat nergens dat Blokje die *kleine ingreep* niet wilt gaan doen.
Met mijn konijn is het trouwens ook een tijdje heel slecht gegaan. Hij had voor olifantstanden die naar binnen krulden.. Erg lastig om te knippen maar toch gelukt. Als door een wonder slijten zijn tandjes nu weer vanzelfAlleen wel wat raar, want ze staan allebeide van elkaar iets af.
Zijn vacht kon hij eerder ook niet goed schoonmaken, dat gaat allemaal ook weer pima
Als een konijn doorgroeiende kiezen heeft, kun je hem maar beter in laten slapen ja.. Op zondag zal je niet zo snel bij de DA terechtkomen, maandag zijn we vroeg uit van school, zou ik er meteen heen gaan!
@ xox: Ik ben het er niet mee eens dat een paardengebit op een konijnengebit lijkt. Paardentanden groeien niet door. terwijl konijnentanden wel altijd doorgroeien! Dat paardentanden af en toe een vijlbeurd nodig hebben is meestal bij oudere paarden, omdat hun tanden afslijten en daardoor haken onstaan. Dus als je heel vaak vijlt, oud je idd een heel dun tandje over ja
Knaagdiertanden houd je niet alleen kort met hooi. Die biksbrokjes zijn al wat beter, maar als je konijn een knaagsteen gbebruikt, is dit nog veel beter!