Ik bezit Samen met mijn familie: 2 eekhoorntjes( momenteel met jonkies) 2 katten 2 paarden 1 pony 1 hond( golden retriever ) 2 gerbils 2 konijnen da is het zo denke kik
Wat leuk om te zien dat er meer bokkers zijn met "tig" dieren.Overigens,al heb je wat mij betreft alleen maar een goudvisje...als je er maar goed voor zorgt..daar gaat het om! Nou,daar gaan we:4 paarden 3 honden 6 katten 4 geiten 2 konijnen 3 hanen 2 hennetjes 14 sierduifjes en per dag voeren we zo'n 4 broden en graan aan allerlei (water)vogels die zich hier blijkbaar ook wel thuis voelen. Zo,en nu moet ik eerst maar eens alles gaan voeren,maar ik kan zo slecht achter de PC vandaan komen En o ja,woont hier ook nog een mannetjes mens + af en toe een studerend dochter kind.
4 honden 3 katten 6 kippen 25 vissen in n aquarium +nog n heleboel andere guppies in n ander helebeol visjes buiten in de vijver (worden er nog meer als we zijn verhuist) 4 parkieten 1 niet vliegende duif 2 fretten 1 konijn 1 cavia 5 ratten 1 hamster 1 gerbil totaal: minimaal 54 beestjes, zonder de vissen buiten in de vijver Zo dat was het wel weer
WOW! Die cavia! al 10 jaar!! Jeetje, das al heel erg oud! Dan zorg je er super voor! Wij hebben thuis 2 cavia's (Lizzy en Moppie) en een hond genaamd Ivar.
Heb thuis niet zo veel dieren, als het aan mij had gelegen hadden we nu een hele bende gehad maar ja ouders willen niet. Ikzelf heb 2 konijnen en 2 vissen.