Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
colleen3 schreef:idd
en als hij het opeet dan krijgt hij verstoppingen (die hij waarschijnlijk niet overleefd)
je kan beter voorkomen dan genezen!!
Manon_S schreef:Ik heb het me moeder verteld, ze zegt dat ze dan eerst gaas doet
eronder, en dan echt gras!
Manon_S schreef:En dat zei ik dus ook maar me moeder zei dat dat dan een bende word met dat zand.
En idd ja dat zei ik ook dat dat gras snel weg zou zijn
punkies schreef:nee deze konijnen zijn niet wild meer nee, ze zijn ook nog eens zo doorgefokt als de paashaas! Met honden vind ik het héél anders, een hond kan nog rondlopen, en gaat naar het bos etc. Een konijn niet, als je ziet wat zijn leef omstandigheden ze normaal zitten. Ik weet, uit eigen ervaring, dat hokkonijnen die bij mij los mogen lopen, véél levendiger, veel gelukkiger etc. worden. En het is toch geen argument dat er zoveel konijnen in kleine hokjes zitten? Dat betekend dan toch niet meteen dat jouw konijn dat ook maar moet? Ik weet dat jij veel van Stippel houdt, en dat je hem het graag gunt, en het is idd zo dat Stippel het beter heeft dat het gemiddelde konijn in Nederland. Maar ik vind het nog steeds geen groot hok en/of ren.
punkies schreef:ruim? Ik zou mijn knijn der denk ik alleen een nachtje in doen ofzo, maar zijn hele levennee... Véél te klein... Is toch naar voor een konijn? Denk er eens over na. Een konijn in het wild, kan zijn eigen weg gaan, lekker rennen etc. Dat zit er voor dit konijn niet in...
das dan toch eigenlijk asociaal van mensen, mensen denken vaak niet om het welzijn van een beest, maar dat het leuk is voor hún om een konijn te hebben...