help!de hond van mijn broer vreet aan het bankstel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lysette

Re: help!de hond van mijn broer vreet aan het bankstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 13:46

Woogy schreef:
arm dier?....pardon? hij weet donders goed wat hij verkeerd doet. als we thuis komen en de bak ligt om dan gaat hij nu al uit zichzelf op z'n plaats liggen met z'n gezicht naar de muur. en als de bak staat komt er ene uitbundige knuffelperiode. graag eerst informaren voordat je dingen gaat zeggen die niet waar zijn

Die hond is goed getraind: bak om + baas = straf
Bak recht + baas = geen straf
Maar de link van ik mag de bak niet omgooien is er niet hoor. Hij is alleen maar bang voor het ding geworden.

Woogy

Re: help!de hond van mijn broer vreet aan het bankstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 19:05

ach hij gooid de bak niet meer om dus deze manier heeft super geholpen. en zo zielig is mijn hond dus echt niet he. hij is super gek op ons als zijn eigenaren en hij leeft super naar onze regels. dus op deze wijze straf geven is niets mis mee

miekelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 23:12

Onze hond heeft een vaste plek in het huis en dat is in de dichte keuken. Hier staat ook haar mond. etensbak en heel veel speeltjes. In de kamer ligt ook nog een groot kussen. Maar als we weg moeten en ze kan niet mee. Dan zit ze in de keuken. En dat vind ze helemaal niet erg.

Baika heeft 2 nachten in een bench gelspane als pup maar dat was ee n ramp. Toen mocht ze met de bench open in de dichte keuken slapen. En dat gaat prima. Het is haar eigen plekkie geworden