Het is toch te ziek voor woorden...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: Het is toch te ziek voor woorden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 17:06

sneu is dat. ik moet zeggen dat ik de eerste twee dagen ook het idee kreeg om m'n hond terug te brengen omdat hij steeds in de rpullenbak zat en enorm veel blafte. Zo'n hond heeft tijd nodig om te wennen en te leren om zijn eigenaren te vertrouwen.
Die van ons hebben we nog geen twee weken en is echt een enorme kanjer, luisterd en leert heel erg goed. je kan eigenlijk niks verwachten van een (jonge) hond die je in huis neemt. de hond van m'n moeder was ook enorm fel toen we haar kregen. probeerde haar nou niet aan te raken als ze sliep of om aan haar eten te komen. sowieso haar aanraken was uit den boze. een gedragstherapeut had vast ook gezegt dat het niet te verbeteren was, nu is het toch wel een vrij fijne hond. nog steeds te dominant maar m'n ouders geven haar ook gewoon te veel haar zin. dus ja wat wil je.
en daarbij ook, wat is dat nou voor gedragstherapeut, ik dacht dat ze allemaal altijd zo pre-verbetering waren. alles is een hond af te leren etc. maar ja sneu voor het beestje dat hij daar terecht was gekomen

halibut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 17:23

Als wij onze border collie niet heel goed vasthouden vliegt ie zo de dierenarts aan... Is zelfs 1 keer bijna raak geweest toen we er niet erg op bedacht waren (tijd geleden alweer). Maar laten we m inslapen, nee natuurlijk niet. Denk dat deze mensen erg onwetend en onervaren waren en het oordeel van 1 GT een beetje te serieus genomen hebben... Tis heel zielig voor de hond natuurlijk, en nog zo jong ook. Maar je doet er helaas niks meer aan.

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:16

Sick....

Wat ik me afvraag, komen dit soort figuren op een soort van landelijke zwarte lijst? Zodat ze niet naar dierenasiel B gaan en ongestraft zo'n zelfde geintje kunnen uithalen?