hij is echt zo zoet met loslopen. op straat doe ik het bijna niet. ze rijden toch echt als imbicielen bij ons in de buurt dus dan maar vast als we blokje om gaan en in park bos duin mag hij lekker rennen
ja dat is op het malieveld. vind hij helemaal geweldig en ik ook. kan hij vrij rennen zonder te dicht bij de wegen te komen en er komen ook nog vriendjes en vriendinnetjes dus helemaal leuk.
Wat een schat, ik ben gek op windhond achtigen Ik zou er zelf ook 1 daar weg nemen, maar omdat wij eenkat hebben en de meeste windhonden niet bij katten kunnen hebben we een hond uit ook zo'n soort stichting uit Roemenië laten halen. (Laat daar nou ook toevallig windhond in zitte )
Hoe ben je op het idee gekomen om een hond uit Spanje te nemen? En bijvoorbeeld niet eentje uit het asiel hier in Nld vroeg ik me af? Vind dat ie echt een lief hoofdje heeft!!!
ik was niet echt(maar toch wel) op zoek naar ene hond. zeg maar als ik er eentje tegen zou komen waar ik voor viel zou ik erop reageren. heb toen wel ene beetje gekeken bij asiels en op sites maar iedere keer net niet verliefd geworden. en toen zag ik(niet echt 's werelds mooiste) foto's van deze hond en dat was opslag een klik. toen ik te horen kreeg dat hij via een stichting hier in nederland was gekomen voelde ik me nog meer op m'n gemak. De enige eisen die ik had waren dan ook: een lieve onderdanige hond en niet van een fokker. sowieso zijn er al veel te veel honden die bij kennels vandaan komen en toch in een asiel komen dus ik hoefde hem niet persee duur gefokt te hebben. vandaar deze grote loebas genomen
leuk beest maar nu weet ik ook ongeveer wat voor soort mijn hond is , ze heeft ook precies van die gekke oren en de rest van de houding (is een zwerfhond op Curaçao geweest, en dat renhonden bloed zit er best in...)
Zoals ik al eerder vertelde heb ik een hond uit spanje die heb ik via een stichting (pawsholland) hierheen gehaald. Clyde zijn zusje bonnie woont nog in spanje zij is daar geadopteerd. Hij bij mij sinds hij 14 maanden is en hij word binnenkort alweer 3 jaar.HIj is wel groot bijna 70cm
op deze foto had ik hem pas een week tegenwoordig loopt hij alleen nog maar los, los luisterd hij beter dan aan de riem
Wij hebben Jer uit het Haagse asiel. Daar vertelde ze dat ie niet alleen kon blijven (wat overigens geheel niet waar is). En gebracht was door een familie met kleine kinderen omdat ie zou slopen en niet luisterde.
Het is een hele intelligente hond. Luistert hartstikke goed, is waaks, sloopt nooit (!!!), blaft weinig en kan prima alleen blijven. Gaat vaak mee naar de paarden (die die wel een beetje groot vind) en geregeld mee naar van alles en nog wat. Thuis is ie superzoet. maar vreemden moeten niet zomaar denken dat ze hem even kunnen aaien. Met name grotere mensen met een bril zijn eng. Voor kinderen is ie vreselijk lief!!