Maar hopelijk duurt het nog even.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellenlouise schreef:Is Polle trouwens het hondje in je avatar?
Desiree schreef:Ze is dan wel geen mens, maar met wie trek je ooit zo intensief op als met zo'n hondje? Wie wil je uberhaupt de hele tijd zo in je nabijheid hebben? Bij een mens verdraag je dat niet eens. Maar een hond is fijn.
Desiree schreef:Ze lijkt continu in een staat van verwarring te zijn. "waar ben ik?", "ik moet iets, maar wat?"
Hoe voelt een dement persoon zich eigenlijk? Zou die ongelukkig zijn? Ik vind het erg om haar zo te zien. Ik kijk het nog even af. Geef het een kans. Maar het mag niet ten koste van Polle gaan. Ze heeft altijd rust gehad, een rustig gevoel. En dat heeft ze nu niet.
Pauline schreef:Maar..ik geloof erin dat voor een dier de dood niet het einde is, maar de kans op ene nieuwe start. Voor dieren is doodgaan niet erg, slechts voor de mens die het dier verliest. En als ze zo rusteloos, vragend lijkt
Pauline schreef:Jeetje wat een ellendige tijd is dat he? Alsof de hele wereld met zijn perspectief naar jou en Polle zijn gekeerd..
Pauline schreef:Maar ik geloof erin dat voor een dier de dood niet het einde is, maar de kans op ene nieuwe start. Voor dieren is doodgaan niet erg, slechts voor de mens die het dier verliest.
Pauline schreef:En als ze zo rusteloos, vragend lijkt, weet je dan eigenlijk niet diep in je hart waar ze om vraagt?
Pauline schreef:En ik bedoel er echt niks negatiefs mee, er leest zoveel liefde uit je berichtenIk weet waar ik over praat, mijn hondje heeft een hartruis, zit zwaar aan de pillen en knapt niet op
Dus wij gaan zoetjesweg dezelfde kant op, dat spikkel er straks ook niet meer is. En dat doet echt heel erg pijn. Dus ik wil je alle sterkte en kracht toewensen.
Cloverdale schreef:pff ik weet hoe het is
mijn oude hond was 14 dagen voor haar dood nog niets te merken van haar nierziekte..
maar helaas was ze 14 dagen na die vrolijke dag dood..
4 jaar is ze geworden..
Veel sterkte en breng nog even door met je hondje..
echt moeilijk om zonder je maatje verder te moeten
Cloverdale schreef:het is inmiddels al 1,25 jaar geleden dus het is al wat meer verwerkt maar ik was echt de eerste maand zo jankerig
en mis haar nog altijd..
maar heb wel gelijk een andere hond gezocht want ik kan echt niet zonder hond eigelijk![]()
hoe stom het ook klinkt je hoort wel dat mensen dan even helemaal niks willen.. maarja ik miste die gezelligheid enorm..
en heb tot op de dag van vandaag nergens spijt van!
laat het nog een leuke tijd worden voor jou en je hond samen.. zolang je ziet dat hij/zij nog plezier in het leven heeft is het goed