nou dat kan ik snap je idee over wat moet ik nou wel en niet geloven. Maar geloof me, het kan echt! Er zijn nauurlijk heel wat 'nepperds' maar er zijn ook serieuze mensen
Leo_ke : Grote kans "tolken" het niet voor je willen doen met je " oude pony" De meesten willen toestemming van de eigenaar, en aangezien je niet weet wie dat is, nemen de meeste mensen niet het risico contact te zoeken met dat dier.
Voor de mensen met intresse in de onderwerp, klik eens op " dierentolk" in m'n onderschrift
Ik wil wel iedereen die nu ineens boeken gaat kopen om het te leren erop wijzen dat het altijd beter is om een cursus te doen. Bij een cursus krijg je meer begeleiding en het contact met je medecursisten is ook erg fijn. Veel mensen onderschatten ook wat het met je kan doen. Dus ga er niet zomaar aan beginnen als je niet zeker weet of je het aan kan.
Ps: Banjer, super dat je de cursus bij Irene Bras gaat doen !!Alvast veel plezier !!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
dank je Jenna.... Vorige keer, dat jij de cursus organiseerde, waren er teveel persoonlijke rottige dingen tussen gekomen.... maar das nu wel zo'n beetje uit de lucht...
Ik vind het heel erg interessant en wil graag nog een keer zo'n cursus volgen maar kom er steeds niet aan toe. Wat ik wel heb is dat dieren steeds nara mij toekomen als ze wat te "melden" hebben. Soms voel ik me net een dr Doolittle 1 keer een zwangere kat geholpen, die kwam me halen en wilde Reiki op d'r buikje. Dat was heel ontroerend. Met onze kat Calvin kan ik ook heel goed communiceren. Hij begon ermee door recht voor mijn neus te gaan zitten en me op een bepaalde manier aan te kijken. Ik wist hierbij precies wat hij wilde en ben toen het omgekeerde gaan proberen en het werkte. Hij kan mij zijn ideeen doorgeven en ik de mijne aan hem. Het blijft natuurlijk een kat en die zijn natuurlijk eigenwijs maar ik heb hem zo wel heel snel pootjes leren geven en nog wat andere gekke "kunstjes". Omdat ik geen cursus heb gehad ben ik er dus niet zo goed mee, maar als de dieren er zelf mee komen lukt het me wel. Van foto af gaat het soms vanzelf als ik zit te tekenen en me zo probeer in te leven in het dier om het zo waarheidsgetrouw mogelijk op papier te krijgen. Sommige dieren geven me een uitgesproken triest gevoel terwijl anderen van vrolijkheid bijna uit de foto spatten bij wijze van spreken
Jenna: Ik kan niet anders dan het via boeken proberen te leren, bijna geen cursessen nemen mensen onder 17 aan lees/hoor ik vaak als ik met mensen erover heb.. Aangezien ik bijna 15 ben zit ik dus onder de leeftijdsgrens...
voor degenen die van plan zijn een cursus te gaan volgen.
Probeer de dagen erna wat rust voor jezelf in te plannen,je hebt het echt nodig om alles te verwerken. De boeken zijn prima als ondersteuning maar het gevoel dat je tijdens zo,n cursus krijgt is onbeschrijvelijk. Er begon tijdens een gesprek bijvoorbeeld een jonge hond voor me te zingen en toen dacht ik..Dit kan ik niet verzonnen hebben..zoveel fantasie heb ik niet Nu is dit een leuke ervaring maar sommigen komen in contact met hun overleden dieren en dat is heel erg heftig. Denk als je er dan zonder cursus alleen voor staat dat je dan problemen kan krijgen.
http://india.messageboard.nl/4310/index.php dit is een topic waar ik ook lid van ben, dit forum is van debo op bokt. Het gaat geheel over telepathie met dieren, een consult kun je aanvragen voor 5,- en het geld gaat naar het IFAW
Interessant topic! Zou het ook wel heel graag willen leren, heb alleen momenteel echt geen tijd voor zo'n cursus. Maar ik ga gewoon lekker dit topic volgen!
Hebben jullie al ervaringen gehad? Zoja, zouden jullie die willen plaatsen? ben ik namelijk wel benieuwd naar
Een paar leuke Een pup die begon te zingen
Een kat die me vroeg of hij meer vlees mocht..bleek alleen nog brokjes te krijgen,stond op dieet want werd veel te dik.
Een paard die graag speelde met de bal..oei ik zit helemaal fout dacht ik hierbij...Kreeg ik een foto opgestuurd van twee paarden met een grote blauwe bal...
Een pony waaraan ik moest vragen of ze drachtig was...ja dus...vervolgens niet drachtig gescand ..schaam.....Wat later kreeg ik een mailtje dat ze drachtig was...dat was al meerdere jaren niet gelukt
Eigenlijk heeft elk gesprek wel bijzondere momenten!
Ik ben ook erg geïnteresseerd in telepathie met dieren.
Heb enige tijd geleden een reading met mijn verzorgpaard laten doen waar dingen uit kwamen die ze eenvoudig weg niet kón weten. Voor mij een teken dat er 'meer' is.
Zelf ga ik binnenkort een curcus volgen bij Petra Gout-Perlot. Hoewel ik er nu al zo goed als van overtuigd ben dat er contact met dieren mogelijk is, wil ik het graag zelf ervaren en onder de knie krijgen
leuk patricia!!! dat jij had 'gezien' dat dat paard drachtig was Ben nu op de helft van het 2de boek dat ik heb 'Leren luisteren naar dieren' van Marta Williams.. Het is overzichtelijk en ze geeft je ook opdrachten, dan staat er een foto van haar dieren. Jij kunt dat proberen in contact te komen met 1/meerdere dieren van haar, je moet dan opschrijven wat je binnenkrijgt en dan kun je achterin het boek de dingen die hij leuk vind, waar hij niet van houd, leeftijd, enz enz.. Bij een kat van haar had ik een idee dat hij 18 jaar was, om en een of andere manier, en dacht dat hij graag op vogels jaachte(hoe je dat ook schrijft) en verder dacht ik dat hij van aandacht hield.. verder niks, ga ik het controleren, klopt het! (geboorte datum stond erbij ipv leeftijd toen ze t boek schreef )
@ Debo; ok dan weet ik dat. En dat snap ik ook goed overigens.
Telepathie met overleden dieren kan dus ook? Hoe gaat dat dan in zijn werking? 3,5 jaar terug ben ik m'n soulmate kwijtgeraakt, en 2 jaar daarvoor m'n andere vriendje. We zijn met z'n 3en opgegroeid, waren altijd samen. Nu ben ik zo benieuwd of er meer is, en of ze nu weer samen zijn... Dat hoop ik echt, en ik mis ze vreselijk.
Ik zou graag een cursus willen doen maar vindt het echt te duur Zijn er geen mensen die bv al een cursus hebben gedaan en dat door willen/kunnen geven ?
Leo_ke; dat forum dat ik in dit topic heb geplaatst kun je voor 5,- een consult aanvragen, dat is voor levende en verleden dieren, je krijgt dan een netjes verslag. misschien is dat wat.. Het kan dus wel
en pony25: dat is idd wel een optie! misschien zou iemand dat willen doen