Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyona schreef:dit merk die ik geef zie hoerboven heeft ook lam&rijst. dit zou je dan moeten voeren. vaak is het zo als ze zo'n allergie hebben dat het komt door teveel eiwit en conserveringsmiddelen. zoek dus een puur voer zonder al die troep erin. kijk ook goed naar wat erin zit. niet alle lam&rijst is puur. zit vaak maar 3 % lam &rijst in. de rest rotzooi.
bonzo nooit aan beginnen! is egt te zout en teveel kleurstoffen enzo. ik heb ook een tijdje fokker gegeven, maar was er niet tevreden over. pedigree vind ik te duur
FuRyoMaRLoeS schreef:wyona schreef:dit merk die ik geef zie hoerboven heeft ook lam&rijst. dit zou je dan moeten voeren. vaak is het zo als ze zo'n allergie hebben dat het komt door teveel eiwit en conserveringsmiddelen. zoek dus een puur voer zonder al die troep erin. kijk ook goed naar wat erin zit. niet alle lam&rijst is puur. zit vaak maar 3 % lam &rijst in. de rest rotzooi.
bonzo nooit aan beginnen! is egt te zout en teveel kleurstoffen enzo. ik heb ook een tijdje fokker gegeven, maar was er niet tevreden over. pedigree vind ik te duur
Pedigree duur? Ik vind dat juist in vergelijking tot andere merken zoals Eukanuba en Royal Canin heel erg meevallen!!
FuRyoMaRLoeS schreef:
Maar mijn hondje is pas 4 maanden... En sensible is er waarschijnlijk alleen voor volwassen honden?
FuRyoMaRLoeS schreef:@ Sassy: Lance is ook erg gevoelig op zijn darmen en maag. Helpt Royal Canin daar erg tegen?
wendy1 schreef:Hier krijgen ze bibi versvlees,en 3 keer per week de fyto mix ervan.
Af en toe een handje brok,maar probeer niet teveel te geven.
Ook wel eens jogurt met manderijntjes,en een vers bot!
Groente hapjes,fruithapjes(zelfgemaakt dan)