Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluttersput schreef:Citaat:Was die van jou ook zo zielig toen je m kon ophalen? Die van mij was echt zoo sneu gister, samengeknepen oogjes, en hij wankelde door de kamer, had er echt een beetje spijt van hehe. Maar vandaag is hij heel aanhankelijk, terwijl ie dat eerst niet was
Die van mij was gelukkig al ver bij. Hij wilde alleen van het bed op het aquarium kruipen, en toen klapte zijn achterhand om. Maar hij is idd ook aanhankelijker geworden. En hij miauwt minder.. Misschien moet dat nog terugkomen. Vond ik altijd wel leuk. Maar goed, we zien wel.
faye schreef:Een katje uit het asiel kost hier 80 euro en als ze niet geholpen zijn dan moet je dat ook nog betalen. Ik vind het dus niet zo gek dat de asiels vol zitten
faye schreef:Een katje uit het asiel kost hier 80 euro en als ze niet geholpen zijn dan moet je dat ook nog betalen. Ik vind het dus niet zo gek dat de asiels vol zitten
faye schreef:Ik ben op zoek naar een kitten of jonge kat, maar heb liever een kater omdat castratie goedkoper is . Heb alleen niet zo'n zin in gesproei in mijn huis...
jauk schreef:wij hebben nu een kitten poesje en mijn zus heeft thuis een kitten kater en voordat haar kater gecastereerd wordt willen wij ons poesje misshcien laten dekken door hem.. mits hij daarvan niet heel veel van gaat sproeien..
wat denken jullie?
jauk schreef:wij hebben nu een kitten poesje en mijn zus heeft thuis een kitten kater en voordat haar kater gecastereerd wordt willen wij ons poesje misshcien laten dekken door hem.. mits hij daarvan niet heel veel van gaat sproeien..
wat denken jullie?
faye schreef:Ik ben op zoek naar een kitten of jonge kat, maar heb liever een kater omdat castratie goedkoper is . Heb alleen niet zo'n zin in gesproei in mijn huis...
Faniek schreef:jauk schreef:wij hebben nu een kitten poesje en mijn zus heeft thuis een kitten kater en voordat haar kater gecastereerd wordt willen wij ons poesje misshcien laten dekken door hem.. mits hij daarvan niet heel veel van gaat sproeien..
wat denken jullie?
Gewoon niet doen. Asiels zitten vol genoeg!
Welshcobfan schreef:Onze kat sproeit na vastratie helemaal niet meer, onze poes daarintegen sproeit vaakAls ze nog langer zo doorgaat doen we haar weg, naar een boerderij of manege, want ze heeft ons al onze complete vloerbedekking gekost