Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HardcoreLady schreef:Jemig Sorane. Sommige mensen hebben nou eenmaal niet altijd het geld om maar gelijk naar de dierenarts te gaan.
Zoals in haar situatie, haar ouders zijn op vakantie. Misschien hebben haar ouders er niet op gerekend dat de kat naar de dierenarst moest, omdat het nu beter met haar ging. En daarom geen geld daar voor hebben neer gelegd?
Wij gaan ook niet gelijk naar de dierenarts. Omdat onze ervaring is dat onze dieren (voornamelijk de honden en katten) altijd erg veel stres hebben bij de dierenarts.
HardcoreLady schreef:@ marye78; Er zijn ook genoeg dierenartsen die dat niet doen!
HardcoreLady schreef:@ marye78; Er zijn ook genoeg dierenartsen die dat niet doen!
Cayenne schreef:HardcoreLady schreef:@ marye78; Er zijn ook genoeg dierenartsen die dat niet doen!
Ik ken geen enkele dierenarts die dat niet doet, en ik ken er een hele hoopHet zijn mensen met hart voor dieren en als je eerlijk uitlegt dat het dier pijn heeft en de hulp hard nodig hebt, maar dat je op dit moment even krap zit maar dat je het sowieso wel betaald, dan denk ik dat er weinig dierenartsen zijn die nee zeggen
Crista schreef:en het spijt me dat ik het zeg maar jemig wat kunnen sommige mensen heftig reageren zeg! Dat mensen die niet meteen naar de dierenarts rennen als je huisdier een keertje anders kijkt, mauwt blaft of weet ik wat als normaal, dierenbeulen zijn.....
als ik dit had geweten had ik nooit op bokt gevraagd wat te doen....
HardcoreLady schreef:Jemig Sorane. Sommige mensen hebben nou eenmaal niet altijd het geld om maar gelijk naar de dierenarts te gaan.
Sorane schreef:HardcoreLady schreef:Jemig Sorane. Sommige mensen hebben nou eenmaal niet altijd het geld om maar gelijk naar de dierenarts te gaan.
Als je geen geld hebt om naar een dierenarts te gaan waarom begin je dan aan dieren?
Wat nou als zo'n beest serieus iets mankeerd? Denk je dan "och wacht maar even tot het einde van de maand. Het komt nu niet zo goed uit".
Ik snap werkelijk niet waarom mensen beginnen aan dieren als ze geen geld hebben, of het niet willen uitgeven, voor noodgevallen.
postbodesiem schreef:Einde discussie over wel of niet, het gaat weer goed met de poes en daar gaat het om.
Desiree schreef:Als je zelf zo'n pijn had in je oog, ging je naar de dokter, ook al kost dat zoveel geld.
Sooff schreef:Sorane, ik vind de dierenarts ook te duur. Maar als mijn dieren echt ziek zijn ga ik wel. Alleen wacht ik meestal wel een dagje af om te kijken of het vanzelf beter gaat. Als blijkt dat die kat van de TS er echt last van heeft; gaan. Maar een paar uurtjes afwachten kan in dit geval geen kwaad geloof ik.