bench, meteen gezeur...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 02:14

Wij hebben voor onze duitse herder van twee ook nog steeds de bench staan. Als pup ging hij daar in zodra hij alleen in de kamer was. Voordeel: een hond kan in de kamer blijven, sloopt niet (blijven we ook vrienden met hem) en kan gewoon erbij blijven als er visite is en hij moet een time out. De bench gaat nu nooit meer dicht. Vorige maand wou ik dat grote ding uit de kamer hebben (echt mooi is t niet) maar het vervolg was dat de hond niet wou eten en steeds zocht naar een plekje om te liggen. Hij staat er nu maar weer.

Biepmiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 09:49

Mijn hond ligt vrijwillig in de bench. Je moet geen menselijke normnen op dieren toepassen.

Nouska

Re: bench, meteen gezeur...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 10:27

Wij hebben nooit een bench gehad, dus ik kan niet weten of het beter is. (Ik kan me niet voorstellen dat wij een kooi in de huiskamer zouden hebben. Maar ja, dit is het platteland, dus de honden waren in principe altijd buiten.) Maar wat hebben jullie een vreemde buurman!

Allejandro

Re: bench, meteen gezeur...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:22

Lysette schreef:
Een bench is prima, maar wordt te gemakkelijk gebruikt. Te veel mensen donderen hun hond met verlatingsangst zo hoppa van de een op andere dag in een bench want dan kan hij niet meer slopen. Dat is minder. Bij normaal gebruikt heb ik niks tegen een bench, zolang ze er maar niet de hele dag inzitten

idd
helemaal mee eens