Groene varkens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Antheya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:01

LEES DAN TOCH EVEN !
Als je alleen de plaatjes bekijkt heeft het dus geen zin en het commentaar dat je levert wordt weer nagepraat.
Ik ben het tegenovergestelde van 'vóór' dierenproeven maar dit is dus niet onzinnig.
Zoals in het artikel te lezen valt kan dit een mogelijke 'oplossing' zijn voor ziektes als Alzheimer .
het artikel schreef:
Dat kan weer gegevens opleveren die gebruikt kunnen worden voor gentherapie. Aangezien stamcellen in theorie kunnen uitgroeien tot elke gewenste cel, denken wetenschappers dat stamcelonderzoek succesvolle behandeling van veel ziektes mogelijk kan maken die nu nog niet te genezen zijn, zoals Parkinson en Alzheimer.

Als jullie nou even hadden gelezen was al dat commentaar overbodig geweest.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:08

Misz_Do schreef:

En als jij nou even had gelezen had je in de boktregels kunnen lezen dat alsnog iedereen zijn eigen mening mag geven.

Yabloko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 22:37

Wuis schreef:
Misz_Do schreef:

En als jij nou even had gelezen had je in de boktregels kunnen lezen dat alsnog iedereen zijn eigen mening mag geven.

Goed geïnformeerde mening = een stuk beter dan slecht geïnformeerde. Wat Misz-do bedoelt is de mensen die schreeuwen dat het nutteloos is, terwijl er een duidelijk doel achter het onderzoek zit... *aai*

Antheya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 23:21

Wuis, zie reactie Paraat

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 09:00

Ik snap je reactie wel, ik was misschien ook wat te kort door de bocht.