magretti schreef:Ik ben zowiezo tegen slachten! En bijzonder tegen moslims hoe die de dieren slachten daar wil je echt niet bijstaan. Ik denk dat je dan voor je leven lang een trauma hebt! Tenminste dat zou ik hebben.
Ik heb ook maar van iemand gehoord die zich helemaal in dat moslim geloof verpiept heefd. Hoe die moslims te werk gaan. Echt te gruwlijk voor woorden!![]()
Dus vandaar ik ook zeg daar wil je echt niet bijstaan bij zo een slachtfeest. Want je hebt zo een trauma!
En zoals ik al zij is slachten zowiezo al erg genoeg bij wat voor dier dan ook. Vandaar ik zelf ook vegetarier ben!
Maar het gaat er om dat die moslims het ook nog eens op gruwlijke wijze doen. Toen ik nog op de basisschool zat er een marokaan in geuren en kleuren in de klas te vertellen hoe ze die dieren nou precies aan het slachten waren. Ik vroeg hem vriendelijk of hij wou stoppen met die verhalen. Maar meneer vond het grappig en lachte zich dood!
Dus ik dacht ik zal dat uitschot even. Die heefd van mij gelijk een stoel voor zn hoofd gehad. En meneer was gelijk stil met zn verhalen over dieren slachten. Ik wordt zo zo kots misselijk van dat uitschot!
Doe een beetje normaal zeg!!!!