Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caboclo schreef:hey.
ik weet nie veel van katten maar
wij heben ook zo iets alleen dan zwart
en dat is een perzz, of hoe da je t ook schrijf/ typ
maare kan dat t ok nie zijn?
nou zoekse![]()
groetjes wendy
tienus63 schreef:Mijn noorse poes staat nu toch in mijn profiel, helemaal onderaan.
Rosita schreef:Als het een raskat is dan staat het ras gewoon op de stamboom. Wanneer er geen stamboom bij deze kat is dan is het gewoon een HTK-kat.
Lief koppie hoor!
Natascha schreef:niet iedere kat zonder stamboom is een HTK. Als ik onze coon niet had laten castreren had ik geen stamboompapieren gekregen van de fokster, dat stond in het contract. Maar dat had hem er niet minder Maine Coon op gemaakt
Citaat:halflangharige Europese Korthaar
Rosita schreef:Als het een raskat is dan staat het ras gewoon op de stamboom. Wanneer er geen stamboom bij deze kat is dan is het gewoon een HTK-kat.
Lief koppie hoor!
scoobydoo schreef:hoi hoi,
ik heb een boskat en turkse angora's.
verder heb ik gefokt met birmanen en heb ik ook een ragdoll gehad en een pers.
een ragdoll birmanen en pers vallen wat mij betreft af.
een duidelijk verschil tussen boskat en de maine coon zit hem ook in de stop(neusje vanaf zijkant bekeken)
hoe is de staart?
en hoe is de vacht verder.
een turkse angora kan ook of ene kruising maar die zie je niet zo heel veel en als ik naar de laatste foto kijk dan lijkt het meer op een boskat of maine coon.
heb je nog meer foto's?
MMaxje schreef:Rosita schreef:Als het een raskat is dan staat het ras gewoon op de stamboom. Wanneer er geen stamboom bij deze kat is dan is het gewoon een HTK-kat.
Lief koppie hoor!
Ooit van kruisingen gehoord?