Mijn hondje komt terug met 9 GATEN !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haflinglove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 11:25

Niseyra schreef:
Ik vind het sowieso dom dat ze hem niet meteen gecontroleerd hebben nadat ie gebeten werd Als mijn dieren gebeten worden of ergens tegen aan stoten oid dan check ik altijd meteen of ze wat hebben.. Maar iig beterschap voor je hondje

ja ze zagen het niet, wat dom is dus.. want zo'n grote wond zie je toch altijd!

Alinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:18

Gadver... Wat een idioten dat ze je dan niet inlichten of een dierenarts bellen. Een van onze katten is ooit overleden nadat hij in het pension een infectie had opgelopen, dus heb het sowieso niet met pensions. Een andere kat van ons had ooit een keer gevochten en kwam ook met allemaal gaten thuis, waaronder eentje in het zachte gedeelte onder zijn kin. Wel goed opletten dat er zich geen abces vormt!

Haflinglove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 12:22

Alinda schreef:
Gadver... Wat een idioten dat ze je dan niet inlichten of een dierenarts bellen. Een van onze katten is ooit overleden nadat hij in het pension een infectie had opgelopen, dus heb het sowieso niet met pensions. Een andere kat van ons had ooit een keer gevochten en kwam ook met allemaal gaten thuis, waaronder eentje in het zachte gedeelte onder zijn kin. Wel goed opletten dat er zich geen abces vormt!

Pff.. nee, wij doen nooit meer onse hond in een pensioen. agh sneu voor jou met je kat.

_Micha_

Re: Mijn hondje komt terug met 9 GATEN !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:27

dit is echt HEEL goed voor het vertrouwen in een pension
laat die mensen daar een hond kat of wat dan ook GOED verzorgen, dit is wel echt erg. ik snap heel goed dat jullie je geld terug willen nou doe je hondje maar een knuffel van mij

Haflinglove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 12:31

love_lucca schreef:
dit is echt HEEL goed voor het vertrouwen in een pension
laat die mensen daar een hond kat of wat dan ook GOED verzorgen, dit is wel echt erg. ik snap heel goed dat jullie je geld terug willen nou doe je hondje maar een knuffel van mij

is goed
het is trouwens dierenhotel marijke
http://www.dierenhotelmarijke.nl/

jen_iis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:33

Haflinglove schreef:
Marye78 schreef:
Jeetje wat zielig! wat stom van die mensen. Je zou toch denken dat ze wel een beetje verstand van zaken hebben? (ik neem aan dat het over een pension gaat)

ja een pensioen

pension denk ik maar ik vind het ook echt niet kunnen hoor sterkte met je hond

__manon__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:13

ik vind dat wel erg onverantwoordelijk van dat pension!! je doet er dan toch meteen iets aan? echt zielig voor je hondje

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:19

Wat erg!! Je gaat op vakantie met de gedachte dat er goed voor je hondje gezorgt wordt en dan dit! Bahbah! Hopelijk komt alles goed.

hyperkind

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:38

REMYY !! hij blijft maar vrolijk hea ? je ziet nu bijna nix meer van zijn wonden hoar
xx fieke