eergister was ze nog zo:
arm dier ze gaat zo hard achteruit
de kooi hebben we nu bedekt met dekentjes:
omdat ze al zo mager is dachten we het doet misschien pijn ofzo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar mijn vader is zó banketstaaf en als mijn vader het niet wil heeft mijn moeder niks te zeggen
dessie schreef:we gaan zo naar de da!!!!!
Hobby schreef:Ik moet zo ook naar de dierenarts met één van mijn ratten. Eén van de dames heeft een oorontsteking die maar niet over wil gaan en moet deze week elke dag bij de dierenarts een antibioticaspuit halen. Ik zal straks aan je denken!
PS. ik weet niet of je er al ervaring mee hebt, maar het inslapen van een ratje ziet er niet eng uit. Ze vallen rustig in slaap...
krijg der gewoon tranen van in me ogen
Als je nou nog eens zoiets hebt kun je haar ook bijvoeren met een fruithapje voor baby's, 1 met zo min mogelijk citrussap en eventueel aanmengen met een beetje yoghurt. _inge_ schreef:Heel veel sterkte
Ik vraag me trouwens af of in laten slapen nog veel zin heeft, vaak leven ze niet zo heel lang meer als ze er zo bij liggen en ik vraag me altijd af wat nou het fijnste voor het diertje is. Inslapen bij de dierenarts geeft nl ook weer veel stress.
Je hebt iig je best gedaanAls je nou nog eens zoiets hebt kun je haar ook bijvoeren met een fruithapje voor baby's, 1 met zo min mogelijk citrussap en eventueel aanmengen met een beetje yoghurt.
rivanalover schreef:?