haayy.. bedankt Chantie !! Lindey is geen rashond, gewoon een bastaard de dierenarts en asiel zei dat er wel iets van een Engelse renhond in zit, dar merk je ook wel ! ze kan echt zuper hard rennen, pas geleden rende ze achter een haas aan, maar die ging toch ietsjes sneller haha..ik heb haar vandaag opgemeten en ze is ongeveer 40 cm, ik weet het niet precies, want ze wou niet stilstaan ik heb ook vandaag haar over balkjes heen laten springen, ze kan 43 cm hoog springen !!! toen had ik het op 50 cm gezet, maar ze ging er toch mooi onderdoor haha..doegggg
@hyperkind: Ik vind hem dus totáál niets van een Chihuahua hebben, heb d'r zelf 2 (langharig en kortharig) en beiden hebben ze niks weg van Lindey...
@_Love_you_: Asje hoor. Trouwens, volgende keer als je met haar gaat springen en ze loopt er onderdoor, kan je 2 'balkjes' [of meer] onder elkaar zetten misschien, of een kruisje. Gaat ze er niet zo makkelijk meer door.
bedankt voor jullie mailtjes ik vond het heel leuk om van die leuke en lieve mailtjes te krijgen. en Chanty, ik zal proberen of ik nog meer balkjes kan vinden, misschien bezems maar bedankt voor de tip doeggg.. noelle
jah dat zeggen veel mesnen, dat ze daar op lijkt. en jah, ze is ontsettend speels, beetje TE speels soms soms als je slaapt, gaat ze op je hoofd springen en ze heeft nog meer van die gekke kuren maar wel heel leuk
hallo !! jah idd, haar oren zijn echt schattig, reuze oren gisteren was ik met haar aan het spelen, heeft ze me keihard in mijn been gebeten, natuurlijk niet expres, want ik pakte steeds haar speeltje af, en dan weer weggooien enzow, toen heeft ze me per ongeluk in mijn been gebeten, en even later ging ze me onder likken echt een schattig sukkeltje hihihi bedankt voor jullie mailtjes !!
halloo !! Lindey is alweer 1 jaar en 3 dagen by ons *o/* Ze is gekomen op 29 april 2005 ! en 19 april is ze 2 geworden alweer een oude tante hahaha ik ben pas geleden met Lindey naar de kermis geweest.. kijken hoe ze erop reageerde, want ik was dr nog nooit geweest met Lin. nou ze vond het maar niks al die muziek natuurlijk, toen ben ik ook maar snel weg gegaan. Maarjah.. Ookal heb ik Lin nu een jaar.. ik ben nog steeds helemaal gek op haar !! By sommige mensen is het dat ze in het begin helemaal gek zijn van hun hondje, maar dat het daarna minder word.. nou ik niet..!! Ze is echt MYN MYN MYN
ik zit met lindey op EG (elementaire gehoorzaamheid ofzoo) en het gaat hartstikke goed We vinden het alletwee leuk Zaterdag 20 mei ik heb examen..dus maar hopen dat het goed gaat ! Zaterdag 27 mei hebben we een keuring voor rasloze honden !! Heb ik echt super zin in _/-o_ Ik hoop dat ze 1e word, dat verdient ze echt. Als ze geen 1e word, maak ook niet uit. Voor mij is mijn Lindey 1e !! Wow ik ben echt gek op haar Zo kan ik nog wel uren doorgaan:P