2 parkieten op een spiegel..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 10:20

Wuis schreef:
Waarom hebben ze eigenlijk van die vrouwelijke namen. Het zijn toch duidelijk mannen.

Klopt Alhoewel ik Luna nog wel mee vind vallen, hij is vernoemd naar een zeer irritant liedje: http://www.safinafanclub.nl/cds-luna-2000.htm
Maar ik vond de naam Luna (maan dus) wel erg mooi klinken.

Verder paris, toen we die kregen dachten we dat het een vrouwtje was en dat zij de verkoper ook. Maar die is uiteindelijk enorm verandert. Denk toch dat ik zn naam maar eens in U2 moet veranderen.
Dit was hem eerst namelijk:

Afbeelding

en nu zo, alhoewel zn borst al een stuk groener is geworden aangezien deze foto's van een paar weken geleden zijn:

Afbeelding

Streep op zn snavel is compleet verdwenen en er is een complete kleur verandering. Bij de eerste foto past de naam Paris nl wel vind ik.

Droomster

Re: 2 parkieten op een spiegel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 11:08

Die vriend van Paris Hilton heet toch ook Paris (Nja, als het al niet uit is ofzo ). Dus Paris is ook een mannennaam

Mactime

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 00:12

weet je zeker dat dat dezelfde vogel is ,,? die streep enzo ineens verdwenen,, en man van dierenwinkel zei tegen ons dat als ie blauw boven zn snavel heeft het een mannetje is en elke andere kleur een vrouwtje,, ( die man kan het natuurlijk gerust f0ut hebben,,

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 00:57

Yep het is echt dezelfde vogel
Klopt inderdaad dat een mannetje een blauwe neus heeft een een pop (vrouwtje dus) heeft een roze of licht bruinige neus.
Op de eerste foto zie je het niet goed maar zn neus was echt lichtroze toen we hem kregen vandaar dat we dachten dat het een vrouwtje was en aangezien de verkoper het zei kan je daar wel op vertrouwen dacht ik. Niet dus maar nu kan ik wel zien dat het al een mannetje had moeten wezen maar ikzelf was er alleen telefonisch bij toen ie werd gekocht. M'n ene parkiet was dood waardoor ik een vrouwtje wilde voor Luna en over de telefoon heb ik een hele beschrijving gekregen aangezien mn moeder in een dierenwinkel stond en dus ja is het die geworden

Mactime

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:38

Quarterh0rse schreef:
Yep het is echt dezelfde vogel
Klopt inderdaad dat een mannetje een blauwe neus heeft een een pop (vrouwtje dus) heeft een roze of licht bruinige neus.
Op de eerste foto zie je het niet goed maar zn neus was echt lichtroze toen we hem kregen vandaar dat we dachten dat het een vrouwtje was en aangezien de verkoper het zei kan je daar wel op vertrouwen dacht ik. Niet dus maar nu kan ik wel zien dat het al een mannetje had moeten wezen maar ikzelf was er alleen telefonisch bij toen ie werd gekocht. M'n ene parkiet was dood waardoor ik een vrouwtje wilde voor Luna en over de telefoon heb ik een hele beschrijving gekregen aangezien mn moeder in een dierenwinkel stond en dus ja is het die geworden

Haha ik had precies hetzelfde mn moeder en zus stonden in de winkel en ik aan de telefoon vertellen wat voor kleur neus enzo govel had,, hopen dat baby niet stiekem een mannetje is,,