Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaduuh schreef:@ Branco: Als je kijkt naar wat sommige mensen met hun honden doen .. En als Tessyke zelf aangeeft dat ze op geen enkele andere manier uitelkaar gaan. Dan is dit toch de oplossing lijkt mij .. En ik geloof echt wel dat ze alles al geprobeerd hebben. De enige oplossing zou zijn de ene hond weg doen, maar dat doet toch niemand [wat k me kan voorstellen] En hoe doe jij dat dan met je honden ?
branco schreef:@tessyke: de volgende keer kan je misschien eens proberen ze op te voeden in plaats van ze te trappen en te slaan.
branco schreef:hahaha ze kunnen alleen elkaar niet met rust laten...![]()
@Jaduuh: ik heb 1 hond en omdat dat een reu is neem ik daar geen andere reu bij om problemen te voorkomen. mocht er een andere hond bijkomen dan zal dat altijd een teefje zijn.
@Dark_Bloom:je kan zoveel eisen als je wil, maar ik reageer toch echt pas op je vraag als je dat normaal kan vragen en niet op zo'n rare manier
branco schreef:dark_bloom: ik beweer ook niet dat ik het allemaal "zo goed" weet. ik geef alleen mijn mening. en die is nog steeds dat als je twee honden hebt je ze best kan leren door middel van opvoeding dat het niet de bedoeling is dat ze vechten. natuurlijk kan het een keer gebeuren dat ze elkaar toch aanvallen,dan nog vind ik het geen manier om zoals
zij schrijft de beesten op hun bek te schopen of te slaan met een ijzeren honden ketting.