Biepmiep schreef:Mensen die zich in een ras verdiepen weten het. En mensen die willen verdienen adverteren met dit soort expres gefokte kruisingen, en liften mee op een rasnaam.
Dat bedoel ik dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biepmiep schreef:Mensen die zich in een ras verdiepen weten het. En mensen die willen verdienen adverteren met dit soort expres gefokte kruisingen, en liften mee op een rasnaam.
wirona schreef:Ik ben op zoek naar een mooi en gezond Jack Russell dekreutje.
Het reutje moet gecontroleerd zijn op Patella luxatie. ( goedgeschreven??) en natuurlijk verder geen afwijkingen hebben.
Binnenkort is Sierra, mijn teefje loops en ik wil haar graag laten dekken.
Groetjes Juliette
Biepmiep schreef:Wirona, lees a.u.b de website van de rasvereniging, www.nvjrt.nl....
Nouran schreef:Misschien een rare vraag, maar waarom doen jullie zo vreemd?!
Groetjes Sarah
Nouran schreef:Wil je daarmee zeggen dat Julliette geen liefhebber is?!
ponyzotje schreef:Ze heeft nagedacht meen ik hieruit op te maken, aangezien ze zei dat er mensen om haar hondje's pups vróegen en ze er daarom mee wil fokken. Dan komen die alvast goed terecht, mag ik hopen.
Gewoon even zeggen, ik hou me hier verder buiten hoor
Nouran schreef:Als je Julliet zou kennen, zou je het niet eens hoeven vragen..
Julliet laat haar hond niet dekken voor het geld wat er uit valt te halen, of wat dan ook!! Er zijn veel mensen die uit haar hondje een pup willen, omdat ze hele lieve en mooie pups geeft..
En als er iemand goed en liefdevol met haar honden omgaat is zei het wel, ik denk dat menig fokker daar eens naar moet kijken..
Ik heb zelf ook een Jack zonder papier, en ben er super blij mee..
Verder heb ik wel altijd een hond met stamboom gehad, maar ze zijn allebei even lief en leuk.. Dus ik snap niet waarom er perse een papier bij moet zitten..
Groetjes Sarah
Nouran schreef:Verder heb ik wel altijd een hond met stamboom gehad, maar ze zijn allebei even lief en leuk.. Dus ik snap niet waarom er perse een papier bij moet zitten..
Groetjes Sarah
baroen schreef:ponyzotje schreef:Ze heeft nagedacht meen ik hieruit op te maken, aangezien ze zei dat er mensen om haar hondje's pups vróegen en ze er daarom mee wil fokken. Dan komen die alvast goed terecht, mag ik hopen.
zught,, fokken is meer dan alleen maar je pupjes weten kwijt te raken
Citaat:Ze heeft nagedacht meen ik hieruit op te maken, aangezien ze zei dat er mensen om haar hondje's pups vróegen en ze er daarom mee wil fokken. Dan komen die alvast goed terecht, mag ik hopen.
Citaat:zught,, fokken is meer dan alleen maar je pupjes weten kwijt te raken
Citaat:Da's een ander soort fokken en van beide soorten zijn er teveel pups. Maar mooi wel dat ze ze toch kwijt kan.
Ik ga voor de asielhonden, leukste uit
Maar ik ging me er verder buiten houden![]()
![]()
slaapwel.
Biepmiep schreef:
Rosita schreef:Ik kom vooral Jack Russels tegen op www.dierenasiels.com en eigenlijk vindt je er daar nooit eentje mét papieren, een Jack Russell dus. Heeft iemand enig idee hoe dat zou komen?
Is het misschien zo dat een Jack Russel te vaak impulsief aangeschaft wordt en dat er over een Jack Russell beter nagedacht wordt?
Nouran schreef:Ik heb het ook nooit een rashond genoemd..
En ik geloof trouwens dat Julliet de achtergrond van Sierra kent, haar ouders enz...
Dat weet ik ook van mijn hond, en dat is volgens mij bij veel mensen die eens een nest fokken bij hun hond, daar komt bij de meesten veel liefde een aandacht bij kijken..
En ben je ook zo tegen op paarden zonder papier?!
Nouran schreef:Ik heb het ook nooit een rashond genoemd..
En ik geloof trouwens dat Julliet de achtergrond van Sierra kent, haar ouders enz...
Dat weet ik ook van mijn hond, en dat is volgens mij bij veel mensen die eens een nest fokken bij hun hond, daar komt bij de meesten veel liefde een aandacht bij kijken..
En ben je ook zo tegen op paarden zonder papier?!