Hebben jullie dat ook je kat is doodsbang voor vuurwerk.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: Hebben jullie dat ook je kat is doodsbang voor vuurwerk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:50

wij zijn eigenlijk nooit thuis met oud en nieuw, maar mijn katten zaten al vanaf donderdag permanent op zolder, ze vonden het echt eng, hier word nogal veel geknald...

ik laat ze lekker op zolder, als zij zich daar veilig voelen? is mij best.

vanmorgen wilden ze weer naar beneden, deden net of er niks aan de hand is, en zijn ook weer even buiten geweest

ludiekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 14:22

hier was er met de kat niks aan de hand.. die vond het wel grappig geloof ik dat er af en toe vuurwerk was... maar toen het even na twaalven begon te knallen wassie mooi in de la gekropen

Murru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 14:23

Die van ons is 30 weken en heeft zich keurig gedragem.
In de hal en slaapkamer met de gordijnen dicht en de muziek aan.....

Hij was wel spichtig maar het is hartstikke goed gegaan.

Ziolette

Re: Hebben jullie dat ook je kat is doodsbang voor vuurwerk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 15:19

Onze kat is echt als de dood voor vuurwerk. Bij de eerste paar knallen van rotjes in de dagen voor oud&nieuw raakt ie al van slag. Het is een buitenkat maar vanaf de 30ste blijft ie binnen en mag ie niet meer naar buiten.

Met oudjaarsdag heeft ie de hele dag in een grote tas met een handdoekje erin onderin onze kledingkast gelegen. We hebben zijn voer en drinkbak erbij gezet, maar hij at alleen maar al wij er even bij bleven. Als wij er niet bij zaten kwam hij niet uit die tas. 's Avonds hebben we in de draagbare CD-speler een cd van Beethoven gedaan en afgespeeld. Klassieke muziek leek ons wel zo rustgevend en hij is zowaar in een sukkelslaapje gevallen dus het heeft geholpen.