PaysBas schreef:Doe normaal zeg om een hond met deze koud zo
achter te laten echt schandalig.
Hoop dat ze z'n voormalig eigenaresse in dr BH vastbinden zonder eten.
Ik moest even lachen om deze opmerking

maarja vind het ook niet kunnen arm beest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PaysBas schreef:Doe normaal zeg om een hond met deze koud zo
achter te laten echt schandalig.
Hoop dat ze z'n voormalig eigenaresse in dr BH vastbinden zonder eten.
loeckie schreef:Mag dit? Zomaar een eigenaar van een dier opzoeken via een forum? Dacht dat het niet toegestaan is op bokt, hoe erg de mishandeling ook is
En hoe groot is de kans dat je de eigenaar vind? Als ik jou was zou ik je energie steken in het vinden van een nieuw baasje (dat neemt niet weg dat ik het een goede actie van je vind dat je het beesje wilt helpen!)
u_c_lover schreef:wat een geluk dat jij die hond vondt! ik woon er vlak bij en er komen wel mensen op die weg maar niet zo heel erg veel!
wat een geluk! ik hoop dat het weer helemaal goed komt met het hondje! maar aan het einde van die weg is zijn toch ook van die soort opvang huizen (wat het ook zijn) heb je daar al is geinformeerd en aan het eerste huis voor aan de weg? vlak bij het bos is een dierenpension mischien weten die meer en mischien de boederij langs de weg! (oftewel alle huizen langs die weg
)
suc6 er mee en ik wil je graag helpen!! pb staat open
kaartjuh schreef:Hai hai,
Ik ben bij het dierenpension geweest om die dierenambulance te bellen..we hebben ook wat mensen onderweg aangehouden om te vragen of hij hun bekend voor kwam...maar niemand kon hem
Denk zelf niet dat hij uit de buurt komt..al hoopte ik dit wel.
Heb bij dierenwinkels en supermarkten posters opgehangen..je weet nooit he!
Een naam is erg belangrijk anders kun je helemaal niks..
Mocht je iets horen! dan hoor ik het graag van je
groetjes
Natascha schreef:ah gut, hij heeft echt zo'n oud grijs koppie en kijkt zo ontzettend zielig. Zo'n baasje zou ook een schop onder d'r kont moeten hebben