Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:het is idd een droppie,
maar vind de stand van zijn ogen ook erg vreemd hoor.
komen ze van een ervaren fokker?
jammer dat je de stamboom er niet bij hebt aangevraagt, kost maar eenmalig 9 euro, en is altijd leuk om erbij te hebben voor in de toekomst.
ik zou wel even , anders bij een andere perzisch korthaarfokker, even navragen over de ogen, zijn hele koppie lijkt ook wat ongelijk te zijn, beter dat je er nu even extra naar laat kijken, dan dalijk veel verdriet
Wendy_Kila schreef:Heb even mijn moeder naar de foto's laten kijken (geen expert, maar kent ze wel van de kattenshows van vroeger waar ze aan mee deed) en vond hem er goed uitzien. Zou je dus niet teveel zorgen maken!
Charlotte89 schreef:Ik dacht meteen, GARFIELD. Toen hij zo op de bank lag.
MMaxje schreef:crossmonster schreef:het is idd een droppie,
maar vind de stand van zijn ogen ook erg vreemd hoor.
komen ze van een ervaren fokker?
jammer dat je de stamboom er niet bij hebt aangevraagt, kost maar eenmalig 9 euro, en is altijd leuk om erbij te hebben voor in de toekomst.
ik zou wel even , anders bij een andere perzisch korthaarfokker, even navragen over de ogen, zijn hele koppie lijkt ook wat ongelijk te zijn, beter dat je er nu even extra naar laat kijken, dan dalijk veel verdriet
Oh, ik wist niet hoeveel het kostte...Nou ja, ik heb m ook niet nodig.
Wat zijn koppie betreft, hij kan ontzettend rare bekken trekkenHij kijkt inderdaad af en toe een beetje (boel) scheel, en het lijkt inderdaad echt af en toe behoorlijk uit verhouding en scheef. De dierenarts heeft hem goed bekeken, en er was niets aan de hand.
Maar misschien wel een goede tip, denk dat ik er wel wat mee ga doen