Speciale vuurwerk 'maatregelen'?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:28

Dat komt vast wel goed hoor. Die van mij zitten ook buiten, want ze kunnen indd niet terug naar binnen. Maar die van mij geven er niks om

Mango_

Re: Speciale vuurwerk 'maatregelen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:31

De katten moeten dan binnen blijven omdat ze anders weg gaan lopen en we ze echt niet meer terug krijgen. En de honden blijven aan de riem vast omdat ze anders wegrennen, en die van ons buiten bang zijn voor vuurwerk. Misschien iets voor de mensen die een pup hebben: Mijn oma(zit in de hondenwereld) gaat altijd rond 12 uur half 1 naar buiten met de puppy's, aan de riem en gaat dan met ze spelen enz. zodat ze leren het niet eng is En de konijnen zitten lekker buiten, die laten we ook gewoon buiten.

DiLiberty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:39

Ik word gek hier in huis van het geblaf van onze honden. Als ze al een klein knalletje horen beginnen ze te blaffen... Die kalmeringspillen hebben weinig nut.. (en we kunnen ze niet te veel geven want de 2 die blaffen zijn al 12, en vorig jaar bleef er al 1 tje al bijna in 'de verdoving') We hebben al heel veel dingen uitgeprobeerd, maar niets helpt echt goed. Die pillen die we nu hebben gaan nog wel redelijk, maar zijn niet zo heel erg sterk.

verder met uitlaten hebben we de honden altijd al aan de riem (ivm met de drukke straat). En de kat blijft binnen.

Keet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:53

ik zou juist met puppys niet aan de pilletjes enow gaan en lekker naar buiten tijdens het vuurwerk
gewoon aangelijnd
leren ze hardstikke veel van

MisPeggy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:02

Mijn honden gaan naar de garage. We gaan nog wel met ze wandelen enzo. Ze krijgen geen pillen maar wel een radio met muziek, een mand en voer en drinken in een warme kamer. Lekker luxe he

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:35

Ik heb een konijn, maar kan ik die gewoon buiten laten staan, of moet ik die in de schuur/woonkamer zetten? [vind em zotoch wel erg zielig daar buiten ]

Mango_

Re: Speciale vuurwerk 'maatregelen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:13

Ik zou hem gewoon buiten laten staan! Tis ook niet goed om een konijn dat altijd buiten is geweest opeens naar binnen te halen, kunnen ze niet tegen heb ik gehoord. En meestal geven ze er niet zoveel om. Je kan best een x gaan kijken maar lekker buiten laten Dan wennen ze erook aan

Mondy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:51

onze konijnen staan ook gewoon buiten die geven er niks om ik laat wel altijd een lampje boven mn caviakooitje (binnen) aan en de gordijnen dicht want die vinden t wat minder
(de hond van iemand die ik ken is vandaag tijdens t uitlaten geschrokken en weggerend in t bos ze zijn haar gelukkig aan t zoeken maar is toch altijd wel eng)