Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuiken schreef:Dat is zo, maar vaak zie ik het niet als een nadeel hoor.
Het was alleen wel heel erg toen ik ze nog samen had. Veel mensen staken over of draaide omTerwijl het goudeerlijke honden zijn.
LDRD schreef:foto doet het niet, nog een poging.
LDRD schreef:Dat is mijn probleem nou ook. Mijn duitse herder is een enorme hond en en het is daarbij ook een erg heftige hond, maar doet hij geen vlieg kwaad en is dol op kinderen. Toch zijn er mensen die met hun eigen hond niet langs ons huis lopen, omdat ze bang zijn dat hij door de heg zal komen en hun hondje zal vermoorden.
Ik vind dat toch jammer hoor, want mensen doen al lelijk en schichtig voordat er uberhaupt wat gebeurd.
Dit is de boosdoener trouwens, zie hij er niet gevaarlijk uit?![]()
![]()
[/img]
http://img307.imageshack.us/img307/6370 ... f.jpg[img]
Kuiken schreef:Heb je alleen niet ontzettend last van dat pak haar!
Die van mij is gek op modder, met zo'n vacht zou ik de hele dag met de stofzuiger en dweil achter d'r aan kunnen lopen..
Sall schreef:Aan de ene kant niet leuk, omdat jij weet dat je een goudeerlijke hond heb.
Toen ik nog met geleidehonden werkte vond ik het juist wel lekker, je werd heerlijk met rust gelaten en kon in alle rust trainen.
Met een goldenretriever of een labrador moest je heel vaak uitleggen dat de hond aan het werk was en zat iedereen eraan of sprak je aan.
Needje schreef:Oh Kuiken, daar smelt je toch van, van zulke puppy foto's!!!