Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellenlouise schreef:@ Soprano - Super dat je je als vrijwilliger voor de zwerf-/asieldieren inzet. Ik zag gisteren toevallig op de Vlaamse tv dat dieren nu ook al voor de wintersport gedumpt worden!
Ik heb veel respect voor mensen die dit werk doen. Ik ben bang dat ik er niet rustig genoeg voor ben (lees: mensen aanvlieg)
xxkimmyxx schreef:Ik zeg ook altijd dat ze eerst naar het asiel moeten gaan kijken, maar sommigen willen dat gewoon niet.
xxkimmyxx schreef:
En vind je dan ook dat alle raskattenfokkers zouden moeten stoppen, want wat ik doe is net hetzelfde alleen hebben ze geen stamboom, en doe ik het niet voor het geld of voor mezelf.
Soprano schreef:* Wat ik trouwens juist in je profiel lees: Je kat is nog maar 1 jaar? En je kat komt van een boerderij van mensen die je kent? Als ze zelf nestjes hebben voorwat ga jij dan in godsnaam ook nog nestjes kweken???
xxkimmyxx schreef:Het was uiteindelijk ook wel mijn bedoeling om na het nestje van deze lente mijn kat te sterreliseren, dan is ze er 7 en heeft ze 3 nestjes gehad. Dat lijkt mij meer dan voldoende. Toch wil ik haar dat laatste nestje nog gunnen hoor.
xxkimmyxx schreef:Toch vind ik niet dat je me meteen moest benoemen als meehelper aan het overschot van katten. want dat is absoluut niet waar.
xxkimmyxx schreef:ow sorry, had het echt anders begrepenmijn kat krijgt ook niet elk jaar een nestje meestal zit er een jaar tussen. Ik zweer het je, men betaalt er niet zoveel voor als een raskat, maar houden er meer van. En ik vind trouwens ook niet dat je zomaar je kattin moet laten dekken, maar ik ken de kater, en mijn kattin geniet er echt van kittens te hebben. Ze is een geboren mama. En als je het niet gelooft moet je maar eens komen kijken als ze volgend jaar een nestje heeft. Als zij het niet leuk zou vinden zou ik haar meteen laten sterreliseren. Ik zeg ook altijd dat ze eerst naar het asiel moeten gaan kijken, maar sommigen willen dat gewoon niet. En vind je dan ook dat alle raskattenfokkers zouden moeten stoppen, want wat ik doe is net hetzelfde alleen hebben ze geen stamboom, en doe ik het niet voor het geld of voor mezelf.